رفتار عجیب یک پرش جیمی با کریستیانو رونالدو

این هوادار را باید یکی از حرفه ای ترین جیمی جامپس های چند سال اخیر نامید چرا که در دیدار امشب پرتغال و بوسنی برنامه خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد و سپس زمین را ترک کرد. عملکرد ضعیف این هوادار حتی رونالدو را هم شگفت زده کرد که انتظار چنین اتفاقی را نداشت!

جیمی جامپ پرتغالی که پرچم کشورش را در دست داشت از خط طولانی وارد زمین شد و چند ده متر را با سرعتی قابل توجه طی کرد و به کریستیانو رونالدو رسید. در همین حال نیروهای امنیتی کنار میدان که دیر متوجه حضور این تماشاگر شده بودند، قبل از رسیدن به کریس سعی کردند او را متوقف کنند که موفق نشدند.

لحظه دیدار فرا رسید؛ لحظه ای که بسیار باشکوه شروع شد و با شکوه تر به پایان رسید. این هوادار ابتدا جلوی پای ستاره پرتغالی تعظیم کرد تا علاقه بالای خود را نشان دهد. او سپس بلند شد، کریستیانو رونالدو را در آغوش گرفت و او را به هوا برد. فوق ستاره پرتغالی حیرت زده خود را به حال خود رها کرد و در مقابل این هواداران قانون شکن و برنامه های مختلف آنها که باعث تعلیق بازی شد، ایستادگی نکرد.

جیمی جامپ پرتغالی پس از ابراز عشق و در آغوش گرفتن کریس که به کارهای او می خندید، آخرین قسمت برنامه خود را به باشکوه ترین شکل ممکن اجرا کرد.

او درست مقابل رونالدو ایستاد و بدون توجه به یکی از عواملی که روی صحنه رفته بود، با آرامش و مهارت فوق العاده ای جشن گل معروف کاپیتان پرتغال را اجرا کرد که با تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه مواجه شد. او بلافاصله پس از پایان ماموریت هیجان انگیزش، دوباره فرار کرد و زمین را ترک کرد!

رفتار عجیب یک پرش جیمی با کریستیانو رونالدو

رفتار عجیب یک پرش جیمی با کریستیانو رونالدو

رفتار عجیب یک پرش جیمی با کریستیانو رونالدو

دیدگاهتان را بنویسید