عجیب ترین تصاویر؛ جیمی زیر مشت و لگد می پرد!

حاضران در ورزشگاه فیلیپس صحنه های عجیبی را در دقایق پایانی مسابقه دیدند. تیم فوتبال سویا با وجود شکست 2-0 مقابل آیندهوون، با پیروزی 3-0 در این دیدار موفق شد به مرحله بعدی لیگ اروپا راه یابد. دیداری عجیب که البته در پایان بازی با اتفاقات باورنکردنی همراه بود.

در شرایطی که آیندهوون با یک گل از میزبان اسپانیایی خود و هواداران تیم هلندی که امید چندانی به صعود نداشتند، یکی از تماشاگران ورزشگاه فیلیپس به طرز عجیبی وارد زمین شد و ابتدا به مارکو دیمیتروویچ از صربستان ضربه زد. دروازه بان سویا وارد شد.

دروازه بان 31 ساله ای که در این دیدار و در لحظات پایانی جایگزین یاسین بونو شده بود از این اتفاق شوکه شده و به این موضوع معترض شده و قصد درگیری با این هوادار را نداشت که این هوادار آیندهوون جیمی جامپ با دیمیتروف برخورد کرد. در مقابل و این مشکل خشم محاصره سویا را افزایش داد.

دیمیتروف که در مقابل دو ضربه هواداران آیندهوون صبور بود با یک هوادار تماشایی او را زمین گیر کرد و با این جیمی جامپ عصبانی درگیری فیزیکی پیدا کرد تا اینکه بالاخره ماموران امنیتی وارد عمل شدند و هر طور شده این هوادار را کشتند. از زمین بازی

تصاویر این درگیری را در زیر مشاهده می کنید:

عجیب ترین تصاویر؛  جیمی زیر مشت و لگد می پرد!عجیب ترین تصاویر؛  جیمی زیر مشت و لگد می پرد!عجیب ترین تصاویر؛  جیمی زیر مشت و لگد می پرد!عجیب ترین تصاویر؛  جیمی زیر مشت و لگد می پرد!عجیب ترین تصاویر؛  جیمی زیر مشت و لگد می پرد!عجیب ترین تصاویر؛  جیمی زیر مشت و لگد می پرد!عجیب ترین تصاویر؛  جیمی زیر مشت و لگد می پرد!

دیدگاهتان را بنویسید