اگر بسیجیان نبودند امروز زیر لگد دشمنان کشور له می شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه در اصل نظام اسلامی دارد تا جایی که همه کسانی که انقلاب کردند، بودند. برخی از بسیجیان.»

وی با بیان اینکه بسیجی واژه ای شریف و به معنای ایثار و ایثار است افزود: بسیجی در بحران ها و نبردها جان خود را به خطر می اندازد که نمونه آن شرکت در هشت سال پاسداشت مقدس است.

نماینده مردم استان کرمانشاه تصریح کرد: بسیجی یعنی رفتن به خانه و رها کردن زندگی و رفتن به مرزها برای حفظ کل نظام اسلامی.

به گفته حجت الاسلام حسینی بسیجی حاضر بود تسلیم شود اما ذره ای از خاک ایران اسلامی را از دست ندهد.

وی افزود: بسیجیان در این شرایط غبارآلود کنونی بدترین توهین ها و تهمت ها را می شنوند اما اخم نمی کنند در حالی که خود بسیجی ها کمترین بهره را از مزایای انقلاب برده اند و حتی بسیاری از آنها هیچ بهره ای نبرده اند. انقلاب و ارزش های آن متوقف شد.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: فردی که به بسیج تهمت می زند یا نسبت به آنها ناسپاس است یا ایثار و جهاد و شهادت را نمی شناسد یا مظلومیت ظالمان را به درستی برای او تبیین نکرده اند وگرنه بسیجیان. دشمنان سازمان منافقین، خدمتکار بی مزد سیا و موساد و اسرائیل هستند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در شورای اسلامی گفت: بسیجی به فطرت خود وارد این عرصه شده است که عرصه نابرابری است.

حجت‌الاسلام حسینی کیا اذعان داشت: بسیجیان در بحران‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، تحریم، سیل و زلزله، کرونا جان خود را از دست داده‌اند و در میدان نبرد شرکت کرده‌اند و جان خود را فدای کشور کرده‌اند.


بسیجیان همواره حافظ منافع ملت بوده اند

وی بیان کرد: بسیجیان همواره حافظ منافع ملت و ناموس مردم بوده اند، هر چند امروز برخی از اشرار که برخی از آنها در ارتباط با سرویس های جاسوسی هستند به بسیجیان توهین و توهین می کنند، در حالی که مشخص است به دنبال آن هستند. برای جیره و وظایفشان. وگرنه کسی که بسیجی را بشناسد به او توهین نمی کند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: بسیجی کلمه مقدس و مقدسی است، بر این اساس باید دست بسیجی و کف چکمه های آنان را ببوسید، زیرا اگر بسیجی نبود زن و مرد بود. زیر لگد دشمنان کشور له شد .

وی افزود: بسیج به این کشور و آب و خاک آن عزت داده است، پس باید برای آنها ارزش قائل شد و بسیجیان را تکریم کرد و بگذاریم به فرهنگ ملت تبدیل شود، همانطور که کلمه بسیج افتخارآفرین است باید بسیجیان را نیز تکریم کنیم. در عمل.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید