بسیجیان مغرور نبودند، ایران را بلعیدند/ مسئولان باید قدر این ظرفیت عظیم را بدانند

ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784335

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: اگر بسیج و بسیجیان نبودند استکبار جهانی دامن ایران اسلامی را گرفته بود. بسیج یک اقیانوس عظیم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز در مجتمع کوثر برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری و امام زمان (عج) خمینی بسیجی بهشتی و بسیجی دارد و این نشان دهنده جایگاه رفیع بسیج و بسیجی و عملکرد بسیج است.

وی با بیان اینکه برای شناخت بسیجیان و بسیجیان باید در پایگاه های بسیج محلات و مساجد حضور پیدا کرد، گفت: بسیجیان برای حضور مردم مخلص و کشور مدار بومی هستند.

سخنگوی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بسیج و بسیج نبودند استکبار جهانی دامن گیر ایران اسلامی می شد، بسیج اقیانوس وسیعی است که باعث شده در همه عرصه ها دست برتری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی یادآور شد: بسیجیان در هر سنی واقعاً مخلص و جهادگر در کار انقلاب و کشور هستند و امیدواریم کارکنان قدردان این ظرفیت عظیم باشند.

وی افزود: باجیجی ها صاحبان شترمرغ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که حافظ نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: جشنواره مالک اشتر بسباج در سراسر کشور برگزار می شود. من معتقدم مسئولان برای ارزیابی بسیج باید به این موفقیت دست یابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید