اگر در سوریه با داعش مواجه نمی شدیم امروز در این کشور شرکت می کردیم

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785169

عباس گلی زاده گفت: اگر مقام معظم رهبری دستور مقابله با داعش در سوریه را صادر نمی کردند، امروز شاهد درگیری نیروهای داخلی با این دشمنان در کشورمان بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم گرامیداشت پایان حصر سوسنگرد با بیان اینکه این عملیات غرور آفرین به دستور حضرت امام خمینی (ره) فرمانده معظم کل قوا انجام شد، گفت: در خدمت مردم عادی. شهید، این شهید بزرگوار را وساطت کردند و این پیام را به امام رساندند و ایشان هم دستور دادند که محاصره سونگرد تا فردا متوقف شود.

وی ادامه داد: این عملیات باشکوه برگ زرین در روز 31 عاشورا همواره در جمع آوری افتخارات رزمندگان و شهدای لشکر پیروز بوده است. با هماهنگی سایر ارتش ها، نیروی انتظامی و نیروهای جهادی موفق به شکستن محاصره سوزانگرد شدند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر امام (ره) دستور آزادسازی جنوب و سوسنقره را صادر نمی کرد، شاهد نفوذ، تسلط و درگیری های فراوان دشمن در شهرهای اهواز، خرم آباد و کرمانشاه بودیم. آنها داعش را به سوریه و عراق صادر نکردند، ما شاهد درگیری بین این دشمنان در خاک کشور عزیزمان بودیم.

وی تاکید کرد: ما این پیروزی ها و افتخارات را مدیون رهبری پیامبر اعظم ائمه انقلاب هستیم و باید همواره قدردان این نعمت بی نظیر خداوند متعال باشیم تا سایه این نعمت بی نظیر و بی نظیر استان همیشه باشد. برای مردم عزیز ایران و مستضعفان.»

سردار عباس گلی زاده در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم گامی در جهت تحقق اهداف و نیاتی که (ره) برای زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) و هدف نهایی آن گذاشته ام برداریم. انقلاب چیزی نیست جز هموار کردن راه برای ظهور.» آگاه باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید