صحبت های عجیب بوفون در مورد کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو سرانجام در سال 2018 از کهکشانی ها جدا شد و پس از 9 فصل باورنکردنی در رئال مادرید به یوونتوس پیوست و تمام عناوین تیمی و فردی ممکن را با این تیم به دست آورد. اما ماندن فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت و سرانجام تابستان گذشته این تیم را ترک کرد و به منچستریونایتد بازگشت.

جانلوئیجی بوفون که در حال حاضر برای پارما بازی می کند و به نظر نمی رسد تصمیمی برای بازنشستگی داشته باشد، در مورد رونالدو صحبت های قابل توجهی کرد. بوفون گفت: یوونتوس در اولین سالی که آمد شانس قهرمانی لیگ قهرمانان را داشت، همان سالی که من در پاری سن ژرمن بودم و نمی توانم بفهمم چه اتفاقی افتاده است.

وقتی برگشتم دو سال با رونالدو کار کردم و همکاری خوبی بین ما وجود داشت. اما من فکر می کنم یوونتوس DNA تیم را از دست داده است.

ما موفق شدیم در سال 2017 به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم زیرا تیمی پر از تجربه بودیم. اما مهمتر از آن، ما امسال یک تیم بودیم و رقابت های زیادی برای پست های مختلف وجود داشت. او در تیم بود. با این حال، ما با وجود کریستیانو رونالدو چنین عواملی را از دست دادیم.”

بوفون همچنین اعتراف کرد که دوست دارد در لیگ آمریکا یا مکزیک بازی کند. “اینها تجربیاتی هستند که من دوست دارم امتحان کنم، اما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. اگر از من بپرسید که در آینده چه خواهم کرد، حقیقت این است که من هنوز نمی دانم که آیا به عنوان یک مدیر یا “مربی خواهم شد. با شناختی که از خودم دارم، آنچه اکنون می خواهم این است که به پیشرفت ادامه دهم “

نبردن در لیگ قهرمانان، روحیه رقابتی من را زنده نگه می دارد. بوفون درباره ناکامی خود در قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: شاید اگر لیگ قهرمانان را برده بودم، احتمالاً بازنشسته می شدم زیرا هدف مهم تری برای رسیدن به آن وجود ندارد. او آن را نداشت.»

دیدگاهتان را بنویسید