بالاخره سکوت کریستیانو رونالدو در مورد جورجینا شکسته شد!

بالاخره سکوت کریستیانو رونالدو در مورد جورجینا شکسته شد!

مدتی است که شایعات زیادی در مورد تنش بین کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز به گوش می رسد. ستاره پرتغالی امروز به طور غیرمستقیم به این شایعات پاسخ داد.

پس از شروع موج شایعات مبنی بر دعوای خشونت آمیز کریستیانو و جورجینا در ملاء عام، روزها پیش جورجینا به پخش کنندگان این شایعه واکنش نشان داد. همسر رونالدو با انتشار بخشی از آهنگ معروف رومئو سانتوس در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد: افراد حسود شایعات را می سازند، بدخواهان آنها را منتشر می کنند و احمق ها آنها را باور می کنند.

این اقدام همسر کریستیانو مورد توجه قرار می گیرد. زیرا به ندرت از شبکه های اجتماعی برای تکذیب اخبار و شایعات مربوط به خود و همسرش استفاده می کند. اما این بار شایعات آنقدر زیاد شده بود که جورجینا برای نشان دادن هیچ مشکلی در رابطه اش با کریستیانو استثنا قائل شد.

پس از چند روز، رونالدو نیز به نوبه خود به این شایعه واکنش نشان داد. او در اینستاگرام از رابطه خوبش با همسرش منتشر کرد تا نشان دهد که شرایط خانواده رونالدو مطابق میل این زوج است.

رونالدو هم اکنون در عربستان به سر می برد و دوشنبه هفته آینده به همراه تیم نصرش در لیگ روشن به مصاف الخلیج خواهد رفت. النصر در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد و سه امتیاز با اتحاد دوم جدول فاصله دارد. الاتحاد یک بازی کمتر از النصر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید