داستان اولین ملاقات عاشقانه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

ماجرای اولین ملاقات عاشقانه سوپراستار فوتبال و نامزد مدلش در یکی از فروشگاه های گوجی شروع شد و حالا این دو چهره معروفی هستند. در ادامه جزئیات آشنایی رونالدو و جورجینا را در نیکالهی ببینید.
پلتفرم تبلیغاتی ویدیویی طاووس

نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو برای اولین بار داستان اولین برخورد عاشقانه خود با ستاره پرتغالی را فاش کرد.

جورجینا رودریگز برای اولین بار داستان اولین قرار ملاقاتش با کریستیانو رونالدو را فاش کرد. این زوج در سال 2016 زمانی که فوق ستاره پرتغالی برای رئال مادرید بازی می کرد با هم آشنا شدند.

رودریگز در مورد اولین قرار ملاقاتشان صحبت کرد و مدعی شد که وقتی رونالدو از او پرسید که آیا با او بیرون می‌روی، قبلاً غذا خورده بود، اما او به هر حال برای شام با کریستیانو بیرون رفت.

نامزد آرژانتینی رونالدو گفت: کریستیانو به من گفت می خواهی با من برای شام بیایی؟ دو ساعت پیش در حین صرف شام این پیشنهاد را پذیرفتم!

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز مدت زیادی است که با هم رابطه دارند. آنها پنج فرزند با هم دارند که دو تای آنها فرزندان جورجینا هستند. این زوج در حال حاضر در ریاض، پایتخت عربستان سعودی زندگی می کنند.

جورجینا یکی از مشهورترین همسران سلبریتی روی زمین است، اما نمی توان گفت که او همیشه زندگی مجلل و اشرافی داشته است.

قبل از اینکه این مدل 27 ساله اسپانیایی شانس ملاقات با اسطوره فوتبال کریستیانو رونالدو را پیدا کند و زندگی اش از آنجا زیر و رو شود، او در یک خانه مشترک تنگ زندگی می کرد و با درآمد ماهانه 250 پوندی که از فروش به دست می آورد، امور خود را مدیریت می کرد. خرج کردن

رونالدو که اکنون 36 سال دارد، در مصاحبه ای با ITV در سال 2019 گفت که وقتی جورجینا را برای اولین بار در یک فروشگاه گوچی که در آن فروشنده بود، ملاقات کرد، با عشق واقعی زندگی اش آشنا شد.

مقایسه زندگی جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو به اندازه مقایسه دستاوردهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جالب و قابل درک است. یکی از سوالاتی که در مورد آن کنجکاوی زیادی وجود دارد این است که این دو سوپراستار چگونه با شریک زندگی خود آشنا شدند.

جورجینا در سال 2016 زمانی که به عنوان دستیار فروش در یک فروشگاه گوچی در مادرید مشغول به کار بود، با کریستیانو آشنا شد و تنها 250 پوند در هفته درآمد داشت. سپس چند روز بعد آنها دوباره در یک رویداد ملاقات کردند. جورجینا در مصاحبه ای با مجله The Sun گفت: ما در نگاه اول عاشق شدیم.

این زوج برای چندین ماه رابطه خود را مخفی نگه داشتند، اما وقتی مردم از رابطه آنها مطلع شدند، مرتباً از مغازه ای که جورجینا در آن کار می کرد بازدید می کردند. رئیس فروشگاه می‌ترسید که طرفدارانی که برای گرفتن عکس و امضا تلاش می‌کردند، مشتریان ثروتمند را از خود دور کنند و جورجینا پس از تنها هشت ماه در دسامبر 2016 از شغل رویایی‌اش اخراج شد.

با این حال، آنتونلا عشق دیرینه مسی است. این زوج از سال‌های نوجوانی با هم دوست بودند و در سال 2007 دوباره با هم آشنا شدند. هر دو در سانتافه، آرژانتین بزرگ شدند و مسی در 13 سالگی به بارسلونا نقل مکان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید