پست جنجالی جورجینا رودریگز در اینستاگرام

با وجود رفتن به عربستان برای بودن در کنار رونالدو، این وضعیت تغییری نکرده و تک تک حرکت های جورجینا همچنان زیر ذره بین است. نقل مکان به عربستان سعودی تغییر بزرگی برای او و خانواده اش بود، اما همانطور که جورجینا در حساب های رسانه های اجتماعی خود نشان می دهد، به نظر می رسد که او در حال تطبیق با زندگی در این کشور مسلمان است.

این اینفلوئنسر 47 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و پست های او بسیار مورد توجه قرار می گیرد. او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود پیامی منتشر کرد که به نظر می رسد پاسخی به تمام منتقدانش باشد.

او پروژه هایی را که در آستین دارد به همه نشان می دهد، مانند سفیر برند و جواهرات تخصصی. همچنین به عنوان مدل کار می کند.

پیام اینستاگرام جورجینا رودریگز: پس می گویند پولدارها کار نمی کنند

بسیاری از کاربران ادعا می کنند که جورجینا هر آنچه که دارد مدیون کریستیانو است. جورجینا از این نظرات خوشش نمی آید، بنابراین تصمیم گرفت برای همه کسانی که در مورد او چنین فکر می کنند، پیامی ارسال کند.

او در جدیدترین پست خود تصویری از خود در حال راه رفتن با کیف و قهوه در دست آپلود کرده که شبیه یک روز کاری است. او در توضیح این تصویر نوشت: “یک روز عالی دیگر در محل کار، بنابراین آنها نمی توانند بگویند زنان ثروتمند کار نمی کنند.”

این اطلاعیه در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد و برخی از کاربران از این مدل آرژانتینی حمایت کردند و برخی دیگر از او دور ماندند.

دیدگاهتان را بنویسید