تصویری خاص از حال و هوای فرودگاه برای الناز رکابی (+عکس)

تصویری خاص از حال و هوای فرودگاه برای الناز رکابی (+عکس)

روز جدید الناز رکابی پس از سردرگمی های فراوان صبح 27 مهر وارد ایران شد.

الناز رکابی پرافتخارترین زن سنگ نوردی ایران که با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا توانست به فینال راه یابد و مقام چهارمی را کسب کند سر و صدای زیادی به پا کرد. رکابی در شرایطی صبح امروز وارد کشور شد که در فرودگاه امام با استقبال ویژه مردم و هواداران مواجه شد.

الناز رکابی با گلی به گردن و کلاهی بر سر وارد خاک ایران شد و جمعیت قابل توجهی که ساعت 4:30 صبح برای او در فرودگاه جمع شده بودند مورد استقبال قرار گرفت تا بار دیگر ثابت کنند که مردم ایران آگاه هستند. از زنان قهرمانشان مردم برای او تونل ساخته بودند و در حمایت از او شعار می دادند. در نهایت خودروی الناز رقابی که در آن بود از گذرگاهی که مردم ساخته بودند عبور کرد و دور شد.

الناز رکابی در بدو ورود به ایران در جمع خبرنگاران درباره حضورش در فینال سئول کره جنوبی گفت: در سلامت و امنیت کامل به ایران بازگشتم. من از مردم ایران بابت تنش و اضطراب ایجاد شده عذرخواهی می کنم. آرام، کاملا سالم و طبق برنامه از پیش تعیین شده به ایران برگشتم. خیلی استرس داشتم ولی تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده. اینکه 48 ساعت از من خبری نبود اصلا صحت ندارد و ما در پیش زمینه به ایران برگشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید