حمله الناز رکابی توسط علم الهادی

حمله الناز رکابی توسط علم الهادی

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: اصولاً فرض را بر این بگذاریم که ملاحظات سیاسی درست است و بهتر است این خانم طرد نشود و به نظام برگردانده شود، اما سوال اینجاست که چرا وزیر ورزش با این خانم دیدار کرد؟ در حالی که هنوز بی حجاب بود و فقط کلاه داشت کافی است؟

سید احمد علم‌هادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد که در حرم مطهر رضوی (عج) برگزار شد، با اشاره به موضوع اغتشاشات و اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در حوادث غیرعادی که در زمان اغتشاشات اخیر در کشور ما اتفاق افتاد و خوشبختانه توطئه دشمن باز هم شکست خورد و جز بدبختی و شکست چیزی نصیب دشمن نشد.

یکی از اعضای شورای خبرگان رهبری تصریح کرد: چندی پیش شاهد بودیم که دختر فریب خورده ای که در مراسم صخره نوردی روسری برداشته و در مقابل چشم همه مردم دنیا آبروی نظام کرده بود به کشور بازگشت و با وزیر ورزش دیدار کرد. و جوانان در این زمینه اساساً بپذیریم که ملاحظات سیاسی درست است و بهتر است این خانم طرد نشود و به نظام برگردانده نشود، اما سوال اینجاست که چرا وزیر ورزش با این خانم در حالی که هنوز بی حجاب بود و فقط بی حجاب بود ملاقات کرد. با کلاه

وی تاکید کرد: ورزشکاران زیادی به طور همزمان در رشته های مختلف مدال گرفته اند. چرا وزیر ورزش با این قهرمانان دیدار نکرد؟ وزیر کدام دولت هستید؟ دولت با رأی مردم متدین و به ریاست نایب رئیس دوم مجلس فقهی شورای خبرگان رهبری. این عکس‌برداری‌ها نشان از این دارد که زنان محجبه‌ای که یادآور حضورشان در مسابقات بین‌المللی، فرهنگ عفاف و حجاب هستند، نیست.

امام جمعه مشهد گفت: متأسفانه امروز برخی از کارکنان ما تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار گرفته و مقصر شناخته می شوند، در حالی که این شورشیان جنایت کردند، با آمریکا همکاری کردند، آمریکا را راه انداختند و دشمن کردند. پیاده نظام در این کشور اردو زدند و با رژیم مبارزه کردند و به میدان آمدند.

دیدگاهتان را بنویسید