تصویری عجیب و قدیمی از یک ستاره قرمز ظاهر شد

تصویری عجیب و قدیمی از یک ستاره قرمز ظاهر شد

یکی از همبازیان قدیمی محمد صلاح تصویری قدیمی از این بازیکن منتشر کرد که در فضای مجازی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این تصویر مربوط به سال 2006 است و قبل از سفر تیم جوانان باشگاه مقاومت مصر به استان آشور، در ایستگاه قاهره گرفته شده است.

سمیر صفر، مهاجم فعلی لیورپول به روزنامه مصری الوطن گفت: این عکس را قبل از سفر به استان اسیوط برای بازی مقابل تیم آشور پترولیوم مقابل قطر گرفتیم. آن روزها آغاز حضور ما در فوتبال پایه بود و هر کدام از ما برای رفتن به خانه پول کمی در چنته داشتیم.»

صفر افزود: فکر می کنم بازی را با گل یا شاید هم مساوی به پایان رساندیم. وقتی به قاهره برگشتیم، صلاح نتوانست برگردد زیرا دیر شده بود و در آن زمان نمی توانست به روستای کوچک آنها سفر کند. با دوستش احمد سعد به مسافرخانه ای رفتند تا روز بعد به روستایشان بازگردد.

هم تیمی سابق محمد صلاح گفت: “هیچ یک از ما فکر نمی کردیم او به اینجا برسد.” او واقعا بازیکن با استعدادی بود و با تلاش و پشتکارش با سایر افراد تیم متفاوت به نظر می رسید. او از اول کار کرد تا به جایی برسد و فکر می کنم خدا به او لطف داشت و به او برکت داد. صلاح همیشه متواضع و متواضع بود و به هم تیمی ها و دوستانش کمک می کرد و سعی می کرد همه را خوشحال کند.»

سمیر صفر در پایان گفت: همه ما برای او خوشحالیم، صلاح آرام ترین بازیکن تیم بود و او همیشه فردی متفاوت و قابل احترام داشت. ما هنوز در تماس هستیم. هر کدام از بچه های بزرگتر برای کمک به او مشکل دارند، حتی در این سطح از دوستانش دور نشده و این رابطه ادامه دارد. امیدواریم او همچنان در این مسیر موفق باشد و به بهترین چیزی که می خواهد برسد.»

دیدگاهتان را بنویسید