خبر عجیب از راهرو پرسپولیس; پشت صحنه دعوای قدیمی دو ستاره یحیی

خبر عجیب از راهرو پرسپولیس;  پشت صحنه دعوای قدیمی دو ستاره یحیی

شاید بیشتر فوتبالیست ها تفاوت کنعانی ها و پورالیگانجی را بدانند. این تفاوت مربوط به حضور در تیم ملی و رقابت آنها برای بازی در تیم اصلی است. در طول 8 سال حضور کی روش روی نیمکت، حتی پس از پوشیدن پیراهن ملی پوشان، پورالیگانجی در مرکز دفاع ثابت قرار داشت، اما وقتی اسکوچیچ آمد، کنعانی زادگان و شجاع بازی کردند. بازگشت کی روش در آستانه جام جهانی اما رویاهای کنعان و شجاع را برای حضور در این تورنمنت بزرگ و جذاب نقش بر آب کرد و پورالیگانجی که به دلیل مصدومیت و البته سلیقه اسکوچیچ تمامی دیدارهای مرحله مقدماتی را از دست داد. در مرکز خط دفاعی تیم ملی ثابت شد و کنعان و شجاع بیرون نشستند.

همین موضوع باعث شد تا گروه شجاع و کنعانی با پورعلیگنجی اختلاف داشته باشند زیرا آنها حق خود را برای بازی در قطر 2023 می دانستند و معتقد بودند که کی روش حق خود را تضییع کرده است. از طرفی پورعلی گنجی که در مصاحبه ای گفته معتقد است در جام جهانی بازی خواهد کرد، همیشه به کی روش نزدیک بوده و همین موضوع باعث اختلاف کنعانی و شجاع با او شده است.

حالا دیگر خبری از شجاع در پرسپولیس نیست اما کنعانی برگشته و همه منتظر تقابل او با پورعلیگنجی هستند. کنعانی به احتمال زیاد دوباره شماره 6 پرسپولیس را می گیرد و باید در کنار پورالیگنجی که شماره 8 را بر تن می کند برای افتخار تیمش بمیرد اما موفقیت این خط دفاعی و دوری آنها از لبه ها در شرایطی که بسیاری از رقبا هستند. در انتظار شروع این اختلافات در رختکن تیم است، باید کدورت را کنار گذاشت تا ریتم 6 و 8 قرمزها که باید هواداران را خشنود و هیجان زده کند، کاملا تنظیم شود.

دیدگاهتان را بنویسید