لیست خروجی پرسپولیس چیست؟ خبر مهم از راهرو قرمز

لیست خروجی پرسپولیس چیست؟  خبر مهم از راهرو قرمز

24 ساعت پس از قهرمانی در جام حذفی و ثبت سه گانه در 22 فصل، هواداران پرسپولیس در شوک بزرگ سرمربی خود قرار گرفتند. یحیی گل محمدی که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اعلام کرده با توجه به فشاری که در طول فصل متحمل شده، شاید ترجیح دهد برای فصل آینده استراحت کند. موضوع سقف قرارداد که مانع بزرگی برای او در قفل کردن یک تیم قدرتمند به حساب می‌آید، یکی دیگر از عوامل مهم در تصمیم سرمربی این فصل قهرمان این فصل است.

در این میان بحث دیگر درباره لیست خروج از پرسپولیس است. بازیکنانی که در طول فصل فرصت زیادی برای حضور در لیست پیدا نکردند و البته پرسپولیسی ها از جمله افرادی هستند که احتمال می رود این تیم را برای لیگ بیست و سوم ترک کنند. اما با تصمیم یحیی گل محمدی روند مذاکرات این بازیکنان متوقف شده و همه منتظر تصمیم نهایی کادر فنی برای فصل آینده هستند.

ادامه یا پایان کار یحیی گل محمدی یکی از مولفه های اصلی تغییرات در این تیم تلقی می شود و مسیر نقل و انتقالات پرسپولیس با تغییر همراه خواهد بود و باید در روزهای آینده به ویژه پس از جلسه هیات مدیره و انتصاب این تیم دیده شود. در بخش مدیریت که منجر به تشکیل جلسه ای با کادر فنی می شود، نحوه پیگیری پنجره تابستانی پرسپولیس انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید