خبر عجیب از راهرو باشگاه پرسپولیس; اقدامات غیر اخلاقی بازیکن تیم

خبر عجیب از راهرو باشگاه پرسپولیس;  اقدامات غیر اخلاقی بازیکن تیم

در این بیانیه آمده است: «بوژیدار رادوشوویچ در آخرین اظهارات خود ادعاهایی را مطرح کرد که صحت ندارد و شواهد کاملی بر این واقعیت وجود دارد.

متأسفانه بازیکنی که به عنوان یک بازیکن بزرگ در این سال ها پول در می آورد اما شایعه بازی می کرد، این روزها فقط درخواست درآمدی که هیچ کاری برای آن انجام نمی دهد و تلاش برای ایجاد حاشیه کافی نیست. برای آن، حتی به قیمت این طرح، ادعاها نادرست هستند.

اینکه این بازیکنان قصد دارند از نوع دوستی و احساسات عمیق ایرانی ها به خصوص پرسپولیسی ها سوء استفاده کنند و ضمن کسب سود مالی از این طریق، از فضای هواداران پرسپولیس علیه خود پرسپولیس استفاده کنند، چیز جدیدی نیست. به این ترتیب برخی از مدیران برنامه و کارگزاران نیز با دانش خود این مسائل را به خوبی به آنها آموزش می دهند. رادوشوویچ هم اکنون با استفاده از این ترفند، باشگاه و مدیران پرسپولیس را تحت فشار هواداران بارها و بارها مجبور به پذیرش خواسته های خود می کند که منجر به تعهدات مالی ویرانگر و شرایط فعلی می شود.

بدین ترتیب پس از مدت ها حضور، فضای حمایت را تحریک کرد و در این سن به عنوان دروازه بان ذخیره با اقدامی عجیب قراردادی سه ساله با رقمی رو به رشد امضا کرد! او پس از انعقاد این قرارداد، دیگر هرگز این کیفیت و عملکرد را به پرسپولیس ارائه نکرد!

اما در خصوص ادعای این فوتبالیست که در کشورش آرزوی چنین درآمدی را نداشته است نیز نکاتی وجود دارد.

او دریافت پول را تکذیب می کند و حتی باشگاه را به این کار متهم می کند، البته تا زمانی که شواهدی برای تایید گفته های باشگاه وجود داشته باشد. اولین باری که او ایران و ایران را ترک کرد، با این بازیکن سازش بسته شد تا او بتواند برگردد. وی با استفاده از افکار عمومی و فشار بر باشگاه و مدیریت، نکات غیرعادی را برای اضافه شدن به قرارداد متذکر شد. از جمله اینکه مبلغ 20 هزار یورو مشروط به رضایت سرمربی برای هر فصل به تعهد قطعی باشگاه تبدیل شده است که بر اساس آن وی اکنون 60 هزار یورو در پرونده خود سه سال است وصول کرده است.

طبق همین قرارداد قرار بود 146 هزار و 500 یورو در دو قسط به او پرداخت شود. او در عوض قسمت اول را که تقریباً نصف آن رقم بود دریافت کرد.

برای قسمت بعدی با توجه به مشکلات تحریم ها بالاخره او و یکی از دوستان برنامه با رضایت او و مدیر برنامه اش کمک گرفتند. بر این اساس حدود 1.3 میلیارد ریال سپرده به حساب یکی از بستگان وی در ایران واریز شد و وی حدود 48 هزار یورو را به بوزیدار کرواسی تحویل داد. این دوست مشترک طی نامه ای که به امضای خود و مدیر برنامه هایش نیز رسیده است این موضوع را تایید کرده است.

حالا او نه تنها به دروغ دریافت پول را کتمان کرده، بلکه باشگاه را به جعل امضای خود متهم می کند. یعنی در حالی که سامان مهدی زاده مدیر برنامه های او در چند مرحله از گفت وگوی باشگاه اعلام کرد که با دریافت این پول موافقت می کند، اما دفعه قبل اعلام کرد چرا باشگاه درخواست او را از گذشته نپذیرفته است! روی این موضوع همه سهم و منافع خود را از پرسپولیس می خواهند و حد و مرزی تعیین نمی کنند.

همچنین یادآوری می شود که رادوشوویچ قبل از ترک ایران 50 هزار یورو دیگر دریافت کرده که 20 هزار یورو آن برای این فصل بوده و بر سر نحوه گرفتن مابقی قرارداد به توافق رسیده بود اما با دروغ و فریب کارها را در مسیر دیگری قرار داد. پدر

او اکنون خود را به هواداران علاقه مند به پرسپولیس معرفی می کند که در شکایت خود 5000 یورو برای بلیط رفت و برگشت خود و خانواده اش به ایران در سال های آینده درخواست کرده و اصلا در پرسپولیس نخواهد بود. !! او سالی 20 هزار یورو هم برای صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان درخواست کرد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او طی این توافق نامه 15000 یورویی حق وکالت را از باشگاه دریافت کرد و به ازای چند نامه ارسالی وکیلش. با این حال، زمانی که پرونده به فیفا و سپس به دادگاه دو و میدانی رفت، دو سال بعد شکایت باشگاه باید 3500 فرانک سوئیس پرداخت می کرد.

این بوژیدار رادوشویچ است که بدون هیچ دلیل و مقدمه ای برای توهین به پرسپولیس، کشور و مردم ایران را در سفارت هند اسکان داد و با الفاظ مشخصی به توصیف وضعیت خود پرداخت.

اینها تنها بخشی از ماجراهایی است که او خلق کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید