لیست خروجی استقلال/ بی نام و نشان قرمز بر سر نام مهدی پور و غلامی

جواد نکونام، سرمربی جدید استقلال در نشست خبری پس از امضای قراردادش از تلاش برای این تیم گفت. او برای اجرای برنامه هایش در استقلال باید روی نام چند بازیکن فصل گذشته خط بزند.

سجاد شهبازادا: فصل گذشته با وجود بازگشت با هیاهوی زیاد به آبی پوشان، نتوانست در پازل تاکتیکی ساپینتو جای بگیرد. سوسی در فصلی که در بازی با نساجی تنها یک گل به ثمر رساند، وضعیت بدی داشت و از آنجا رویای قهرمانی استقلال رو به افول گذاشت.

زبیر نیک نفس: نیک نفس رابطه بسیار خوبی با نکونام دارد و در گذشته با هم در فوتبال کار کرده اند، اما پس از جذب ریگی و حضور چسمی و مهدی زاده، این بازیکن فرصت زیادی به دست نمی آورد. او از فهرست حذف خواهد شد تا یک جایگاه باز شود.

امید حمیدی فر: این بازیکن که فصل گذشته با صنعت نفت آبادان قرارداد بسته بود به دلیل تراکم بازیکنان در پست هافبک دفاعی شانس زیادی برای بازی نداشت. او در لیست پخش این فصل قرار دارد.

عارف غلامی: این مدافع در چند فصل اخیر با مدیران استقلال اختلافات جدی داشته است. همچنین سبک کاری او با الزامات تاکتیکی نکونام همخوانی ندارد. اگر عارف آقاسی را بیاورند گلمی به درب خروجی باشگاه استقلال نزدیک می شود.

آرماند رمضانی: این بازیکن که در پرسپولیس هم بازی می کرد هیچ وقت کیفیتی مثل این دو تیم نداشت. این بازیکن هم مانند شهبازاده جایی در لیست نکونام ندارد و باید تیم جدیدی پیدا کند.

جعفر سلمانی: از آنجایی که نکونام دو مدافع چپ در لیست خود داشت، مشخص بود که او قرار نیست با یکی از مدافعان چپ سابق کار کند. قرعه کشی به نام سلمانی نوشته شد. با وجود اینکه بازیکنی پرحاشیه است اما سطح کیفی او مورد تایید سرمربی جدید استقلال قرار نگرفته است.

مهدی مهدی پور: مهدی مهدی پور یکی از بازیکنان بزرگی است که در لیست بازنشستگان نکونام قرار گرفته است. او فصل گذشته هفته های زیادی را مصدوم سپری کرد. به نظر می رسد نکونام بیشتر به هافبک های مخرب اعتقاد دارد تا بازیکنانی مانند مهدی پور که در بازی سازی و تقویت روند هجومی تیم فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید