لیست خروجی استقلال آماده است؟

لیست خروجی استقلال آماده است؟

پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل مس رفسنجان، ریکاردو ساپینتو با حضور در نشست خبری اعلام کرد: بازی خوبی انجام ندادیم. اگرچه ما چندین گزینه داشتیم. ارسلان به تیرک دروازه می زند باز یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. هر مسابقه ای همینطور است. شاید با آن پنالتی می توانستیم انرژی بیشتری روی آن بگذاریم. مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم و برای ما سخت بود.

وی ادامه داد: آنها خط دفاعی خوبی داشته اند و تاکنون گل های کمی دریافت کرده اند. مبارزان نیز در بازی امروز ظاهر شدند. آنها تقریباً در تمام دوئل ها پیروز شدند. نه تنها با توپ، بلکه بدون توپ هم خوب بازی نکردیم. در نیمه اول آنطور که باید خوب بازی نکردیم. موقعیت های خوبی داشتیم اما در آخرین لحظات تصمیمات خوبی نگرفتیم. با وجود موقعیت هایی که داشتیم، داور یک پنالتی هم برای ما اعلام نکرد. مس در لحظات پایانی شانس داشت.

ساپینتو ادامه داد: ما موقعیت های زیادی خلق نکردیم و این می تواند یک هشدار برای تیم من باشد. وقتی روحیه چندانی نداشته باشیم و تلاش نکنیم و از فرصت ها استفاده نکنیم، قطعا ضرر خواهیم کرد. فرصت صعود به بالای جدول را از دست دادیم. الان یک امتیاز بیشتر هستیم اما فکر می کنم فرصت مهمی را از دست دادیم چون می توانستیم 3 امتیاز بیشتر از سایر تیم ها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره کمبود تماشاگر در ورزشگاه گفت: در چنین مسابقاتی این احساس را داریم که هواداران می توانند از تیم حمایت کنند، سایر تیم ها نیز همین شرایط را دارند و این نباید برای ما بهانه باشد. . حقیقت این است که هواداران می توانند به خوبی از ما حمایت کنند. من در ترکیه چنین تجربه ای داشتم و خیلی سخت بود. بینندگان از ورود به وضعیت کرونا منع شدند. البته این شرایط را در برزیل هم تجربه کردم.

ساپینتو در خصوص عدم بازی خوب استقلال در این دیدار گفت: همیشه از بازیکنانم حمایت می کنم اما باید حقیقت را بگویم. وقتی حالمان خوب نیست باید بگویم تا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم. باید دوباره بازی را ببینیم و آنالیز کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. من همیشه از بازیکنانم حمایت می کنم، اما باید بدانیم که باید بیشتر تلاش کنیم.

وی درباره روند سینوسی استقلال و اینکه آیا این تیم پیشرفت کرده است یا خیر، گفت: فکر می کنم تا زمانی که لیگ به حالت تعلیق درآمد، خوب بازی می کردیم. ما هنوز به آنجا نرسیدیم. اتفاقات زیادی افتاد. لیگ حدود یک ماه و 20 روز تعطیل شد. چند بازی مهم را از دست دادیم اما تیم های حریف هم چندان خوب نبودند. امروز شاهد یک بازی رقابتی بودیم و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند. ما معمولا به تیم های حریف فرصت نمی دهیم، اما امروز کمی متفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص لیست ورود و خروج این تیم و مذاکره با مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: هنوز لیستی ارائه نشده و جلسه ای نداشته ایم. باشگاه مشکلات مالی دارد و من باید ابتدا با مدیرعامل صحبت کنم تا از شرایط مطلع شوم و سپس اقدام کنم. در حال حاضر ما روی تیم خود تمرکز کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید