آمار در مورد لیست خروجی استقلال چه می گوید؟

آمار در مورد لیست خروجی استقلال چه می گوید؟

نیم فصل دوم لیگ برتر برای استقلال از روز پنجشنبه از سر گرفته می شود و استقلال برای نیم فصل دوم آماده می شود. پنجره نقل و انتقالات آنها بسته است و این تیم آنقدر مشکلات مالی دارد که فعلا نمی توانند به جذب بازیکن فکر کنند. این در حالی است که ساپینتو اخیراً از باشگاه استقلال خواسته تا یک هافبک خارجی برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرد. اما طبق شرایط استقلال این درخواست خلاف توان مالی استقلال است و باشگاه استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نمی تواند درخواست مربی خود را بپذیرد.

اما در شرایطی که درب ورودی بسته است و بازیکن جدید نمی تواند از درب باشگاه استقلال وارد شود. درب خروج برای بازیکنانی که در نیم فصل دقایقی بازی کردند و آنقدر برای استقلال کار نکردند باز است.

جدول آماری بازیکنان گویای عملکرد آنهاست و با بررسی عملکرد آنها و دقایقی که ساپینتو برای آنها بازی کرد، می توان به این نتیجه رسید که چند بازیکن در نیم فصل دوم از لیست استقلال حذف و از این تیم جدا خواهند شد. به جز بازیکنانی مانند زواری و حمیدی فر و چند بازیکنی که دقایق بازی آنها برای استقلال به صفر می رسد، بازیکنانی که در بین مردم شناخته شده هستند و فصل گذشته برای استقلال بازی کرده اند، می توانند در لیست با احتمال زیاد جدایی از استقلال باشند.

امانوف بازیکن ازبکستانی استقلال با دو دقیقه بازی رکورددار استقلال است و کمترین بازی را انجام داده است. ساپینتو اصلا به او اعتقادی نداشت و حتی در نشست خبری قبل از بازی استقلال و تراکتورسازی در جام حذفی گفت که در زمان آماده شدن آمانوف را آزاد می کند.

این بازیکن ازبکستانی که از شرایط فعلی ناراضی است و بازی نمی کند، با ابراز نارضایتی از باشگاه خواست تا اجازه فسخ قراردادش را بدهد. آرمان رمضانی پس از آمانوف دومین بازیکنی است که از نظر آماری وضعیت خوبی ندارد. رمضانی با 89 دقیقه حضور در زمین یکی از بازیکنانی است که کمترین زمان بازی در بین استقلالی ها را دارد. این مهاجم اگر شرایطش به همین منوال ادامه پیدا کند، بعید به نظر می رسد که مایل به ماندن در استقلال باشد.

بازیکن سوم ساپینتو تمایل کمتری به بازی داشت. امیرعلی صادقی. این بازیکن با توجه به تیم ملی خود و علاقه ای که به کی روش داشت، علاقه چندانی به ساپینتو نشان نداد و تا کنون موفق شده 120 دقیقه برای استقلال به میدان برود. البته صادقی بارها نشان داده که یکی از بهترین بازیکنان است و اگر سرمربی پرتغالی استقلال بیشتر به او توجه کند قطعا به نفع استقلال خواهد بود.

چهارمین بازیکنی که فوتبالدوستان را با دقایق خود شگفت زده می کند سیاوش یزدانی است. این مدافع با 242 دقیقه حضور در زمین جزو بازیکنانی است که فرصت زیادی برای حضور در زمین نداشت. با توجه به اینکه یزدانی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود، این چند دقیقه شاید تعجب برانگیز باشد; اما در شرایطی که سیاوش با انتشار مطلبی جنجالی یک ساپینتوی احساساتی را عصبانی کرد، روی نیمکت استقلال ماند و حالا به دلیل مصدومیت دو مدافع شرایط حضور در بازی را پیدا کرد.

رضا میرزایی از نظر آماری پنجمین بازیکنی است که برای استقلال با 283 دقیقه بازی بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور داشته است.

اما مرادمند (نفر ششم) که مانند سیاوس بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال بود، در ابتدای این فصل جایی در پازل فکری ساپینتو نداشت و در بازگشت به تیم مصدوم شد و فعلا نتوانست به میدان برود. مرادمند تاکنون 298 دقیقه بازی کرده است. زبیر نیک نفس هافبک دفاعی استقلال هفتمین بازیکنی است که کمتر در جدول آمار بازی کرده است. این بازیکن با 304 دقیقه بازی جزو معدود بازیکنانی است که کمتر بازی کرده است. هشتم این لیست، سجاد شهبازادا است که با 375 دقیقه حضور در زمین نشان داده هیچ علاقه ای به ساپینتو ندارد. باید دید این بازیکنان در نیم فصل چه شرایطی خواهند داشت و کدام تیم از استقلال جدا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید