لیست خروجی استقلال تغییر کرد

لیست خروجی استقلال تغییر کرد

استقلال پس از شروع تحصیل در تهران، حالا خود را برای سفر به ترکیه آماده می کند تا اردوی تدارکاتی را در این کشور برگزار کند. این اردو بخش مهمی از روند آماده سازی استقلال برای فصل جدید لیگ برتر خواهد بود و آبی ها چند بازی دوستانه در این کشور برگزار خواهند کرد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال پیش از این سفر، لیست مازاد تیمش را به تفصیل اعلام کرد. تمرین استقلال صبح دیروز با حضور نداشتن 7 بازیکن در ترکیب تمرینی آغاز شد و به نظر می رسد ساپینتو آنها را در لیست خروج قرار داده است. رضا آذری، امین قاسمی نژاد، آرش دیلیری، سینا هادی پور، متین کریم زاده، زکریا مرادی و فردین رجب 7 بازیکنی هستند که روز گذشته به محل تمرین نرفته اند. این بازیکنان اکنون زیر نظر باشگاه استقلال هستند و باید دید مقصد جدید آنها برای ادامه فوتبال کدام تیم خواهد بود. نکته مهم اینجاست که این بازیکنان با استقلال قرارداد دارند و بازیکنی مثل رضا آذری همین چند هفته پیش قراردادش را برای 2 سال دیگر تمدید کرد. در این شرایط با توجه به علاقه استقلالی ها به واگذاری قرضی به این افراد، ممکن است شاهد تقسیم قرضی آنها باشیم. البته ممکن است برخی از بازیکنان به صورت دائمی به تیم های دیگری منتقل شوند که یکی از آنها فردین دروغگو خواهد بود که دیگر نمی تواند به صورت قرضی به تیم دیگری برود.

رضاوند قصد جدایی آنها را دارد
اما آرش رضوند در استقلال وضعیت مبهمی دارد. این بازیکن با توجه به قراردادی که با استقلال دارد از زمان حضور ساپینتو در تمرین آبی پوشان حضور دارد اما علاقه مند است در فصل جدید لیگ برتر و همچنین دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا زیر نظر جواد نکونام فعالیت کند. اما ساپینتو به باشگاه اعلام کرده که به رضاوند نیاز دارد و با جدایی او موافق نیست. در چند روز اخیر درخواست های زیادی از سوی باشگاه فولاد برای آزادی استقلال مطرح شده و حتی زمزمه هایی مبنی بر تبادل بازیکن بین دو باشگاه به گوش می رسد. حالا که ساپینتو نظر خود را درباره رضاوند به گوش باشگاه رسانده، جدایی و بازگشت این بازیکن به فولاد سخت شده است. باید منتظر ماند و دید آیا در روزهای آینده صحبت های جدیدی برای جدایی رضاوند انجام می شود یا خیر. با این حال تصمیم رضاوند جدایی از فولاد است.

غیبت حسین زاده
امیرحسین حسین زاده، وینگر ملی پوش استقلال به دلیل قرارداد با این تیم از روز اول تمرین در تمرین شرکت کرده و این مشکل به دلیل پرداخت نکردن رضایت نامه حسین زاده از سوی باشگاه بلژیکی به استقلال است. تا زمانی که این مبلغ (250 هزار دلار) پرداخت نشود، حسین زاده بازیکن استقلال محسوب می شود و اجازه خروج ندارد. اما حسین زاده بدون اطلاع قبلی در تمرین روز گذشته استقلال حاضر نشد و به نظر می رسد انتقال او به این باشگاه بلژیکی قطعی شده است. در همان زمان مدیران استقلال قصد داشتند نظر این ستاره جوان و ملی پوش را برای جدایی تغییر دهند و او را در تیم خود نگه دارند. از طرفی ساپینتو در گفتگو با حسین زاده به این بازیکن توصیه کرد در استقلال بماند و رفتن به اروپا را به بعد از جام جهانی موکول کند اما ظاهرا تصمیم او برای جدایی جدی است.

حقانی می نویسد
سبان حقانی، هافبک جوان استقلال در اولین روز از تمرینات پیش فصل این تیم از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و پزشکان تشخیص دادند که رباط صلیبی صلیبی پاره شده است. کاگانی با توجه به مصدومیتی که در ابتدای نیم فصل داشت، شاید بتواند آرام آرام به ترکیب استقلال بازگردد و بنابراین نیازی به حضور نام او در لیست بازیکنان نیم فصل اول نیست. فصل. فصل

دیدگاهتان را بنویسید