تصویر یک هوادار به شایعات مهاجم استقلال پایان داد

تصویر یک هوادار به شایعات مهاجم استقلال پایان داد

در پی بازگشت علایار صیادمنش از باشگاه زوریا لوگانسک اوکراین به تیم فنرباغچه ترکیه، هنوز تکلیف این مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مشخص نشده است.

صیادمنس که یک فصل و نیم خوبی را به صورت قرضی در زاریا سپری کرد، هنوز در لیست فنرباغچه قرار ندارد و هیچ اطلاعات رسمی از انتقالش به سایر باشگاه ها ندارد.

او که از وضعیت ماهیگیری خود بی خبر بود، تا آنجا پیش رفت که برخی از هواداران فنرباغچه حتی فکر کنند او در حال تمرین نیست. اما انتشار عکسی از یک هوادار در حالی که یک ماهیگیر مقابلش در ورودی باشگاه فنرباغچه قرار دارد ثابت کرد که این مهاجم حداقل برای تمرین (حتی انفرادی) به باشگاه می رود.

امروز سایت ajansspor ترکیه نیز به لیست فروش باشگاه فنرباغچه اشاره کرد که در آن نام صیادمنش نیز دیده می شود.

به گزارش این وبسایت، مدیران باشگاه ترکیه ای قصد دارند زالایی، کیم مین جه و اوسایلی ساموئل را در مجموع 78 میلیون یورو بفروشند و از وکلای خود خواسته اند برای مذاکره به استانبول بیایند.

به گزارش رسانه های ترکیه، فنرباغچه آماده فروش پنج یا شش بازیکن دیگر خود از جمله آلیار صیادمانس، گوستاوو، پلکاس، سوسا و سردار دورسون است. انتظار می رود این بازیکنان در مجموع 25 میلیون یورو بفروشند.

شکارچی قبلاً تأیید کرده است که پیشنهادهایی از هال سیتی در انگلیس و اندرلخت در بلژیک وجود دارد. گفته می شود هال سیتی یکی از مشتریان 20 ساله هجومی ایران است، حتی با پیشنهاد 5 میلیون یورویی.

دیدگاهتان را بنویسید