ستاره استقلال به شایعات جدایی پایان داد

ستاره استقلال به شایعات جدایی پایان داد

10 هفته ابتدایی لیگ برتر برای سجاد شهبازاده باورنکردنی بوده و هنوز گلی نزده است. البته این وضعیت برای مهاجم استقلال هم پیش آمد، هرچند او در سه هفته ابتدایی مدام وارد زمین شد و در مجموع توانست حدود 180 دقیقه برای تیم جدیدش بازی کند، اما رفته رفته با توجه به نحوه بازی استقلال، ساپینتو بیشتر – کمی استفاده شده است و در هفت بازی اخیر فقط 95 دقیقه زمان داده شده است.

در همین راستا طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی شهباززاده در یکی دو رسانه مطرح شده و به احتمال جدایی این بازیکن در پنجره زمستانی پرداخته شده است. البته سجاد این اخبار را به شدت رد می کند.

شهباززاده به خبر جدایی خود اینگونه واکنش نشان داد: این بخشی از فوتبال است و مطمئنم شرایط در آینده به نفع من خواهد بود. روزهای خوبی در راه است و من به استقلال کمک خواهم کرد.

سجاد شهباززاده یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای لیگ هجدهم با صلاحدید امیر قلعه نویی برای بازسازی سپاهان آورده شد و چهار سال یکی از مهره های کلیدی طلایی پوشان اصفهانی بود.

این مهاجم در لیگ هجدهم و نوزدهم بیشتر در پست وینگر چپ و راست و یا هافبک هجومی استفاده می شد اما در لیگ بیستم با حضور در لیگ بیستم موفق شد بهترین فصل دوران حرفه ای خود را با حضور محرم نویدکیا تجربه کند. 20 بار دروازه حریف.

شروع لیگ بیست و یکم، حضور شهریار مقانلو و علاقه ای که این مهاجم و شهباززاده به بازی در پست هجومی متخصص داشتند، باعث شد شهباززاده از دروازه دور شود و دوباره در جناحین بازی کند. تصمیمی از سوی محرم نویدکیا که برای شهباززاده و سپاهان نتیجه خوبی نداشت که در نهایت باعث شد پوشان پس از چهار سال حضور مستمر و زدن 42 گل در لیگ برتر، از اردوی طلایی جدا شود.

حالا با پیوستن شهبازادا به سپاهان، این مهاجم بار دیگر در تیم جدیدش با چالش مواجه شده است و این در شرایطی است که استقلال هم این روزها از نبود یک مهاجم تمام کننده رنج می برد و ساپینتو باید این موضوع را تا حد امکان حل کند. به زودی به بالای جدول برگردید مشکل را پیدا کنید.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر باید در تهران به مصاف هواداران برود و باید دید ساپینتو در این دیدار چقدر به شهبازاده وقت می دهد تا در صورت گلزنی از این وضعیت خارج شود. هدف .

دیدگاهتان را بنویسید