افشاگری ستاره استقلال در مورد شایعات پشت صحنه جدایی اش از آبی ها

هافبک استقلال درباره عملکردش مقابل نساجی گفت که شرایط کل تیم مقابل نساجی خوب بود و خدا را شکر مقابل نساجی خوب بازی کردم.

آرش رضوند درباره برتری سه بر یک مقابل نساجی مازندران گفت:

انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و می خواستیم نتایج هفته های قبل را جبران کنیم. ما برای برد وارد زمین شدیم و نسبت به حریف می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

هافبک آبی ها درباره عملکردش مقابل نساجی گفت:

شرایط کل تیم مقابل نساجی خوب بود و خدا را شکر مقابل نساجی خوب بازی کردم. در چند بازی گذشته به تدریج سعی کردم بهترین عملکردم را ارائه دهم و این سومین مسابقه ای بود که فیکس بازی کردم. ما قطعا از دوره بدنسازی خارج شده ایم و عملکرد بهتری خواهیم داشت.

رضاوند درباره صحنه گل اول که با توپ ربایی ایجاد شد، گفت:

امسال تیم ما در تلاش است تا با نظر سرمربی در آخرین لحظه حریف را هل دهد و هل دهد. این نوع بازی نیاز به تلاش زیادی دارد و آنچه مربی می خواهد را در زمین انجام می دهیم.

نظری در مورد لیست تیم ملی دارید؟ بازیکن استقلال گفت:

تصمیم سرمربی است که چه بازیکنانی را دعوت کند و چه بازیکنانی را دعوت نکند. تمام تلاشم را می کنم و سال گذشته به خصوص در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتم و برای حضور در جمع مدعوین تیم ملی تلاش خواهم کرد.

به عنوان یک بازیکن، بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟ رضاوند در این خصوص گفت:

او مربی بزرگی بود که این را در فصل قبل نشان داد. با حضور کی روش فکر می کنم شانس زیادی برای موفقیت داریم.

آیا امسال استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی هستند؟ رضاوند گفت:

این تیم ها همیشه رقیب هستند، در این شکی نیست. امسال تیم های خوبی مثل تراکتور، گل گهر و فولاد خوزستان هم می توانند مدعی باشند.

رضاوند درباره اینکه ماجرای جدایی اش مطرح شد و در نهایت به فولاد نرفت، گفت:

آرزوی هر بازیکنی حضور در استقلال است، من همیشه این را گفته ام و همیشه معتقدم حضور در استقلال افتخار بزرگی است. به خاطر مشکلاتی می خواستم جدا شوم اما الان که در تیم هستم خیلی خوشحالم و محبت و حمایت هواداران برایم مایه خرسندی است.

هافبک آبی پوش در مورد همکاری خود با ریکاردو ساپینتو گفت:

آقای ساپینتو در تمرینات بسیار سخت گیر است و با شدت بالا تمرین می کند. در طول فصل می بینید که با این روند بازیکنان چقدر پیشرفت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید