افشاگری پیشکسوت پرسپولیس از پشت صحنه تلاش برای تخریب سیدجلال

محسن بنگر

پیشکسوت پرسپولیس از وضعیت فعلی تیم می گوید.

به گزارش روزنو، محسن بنگر درباره تدارکات دیروز تیمش مقابل پرسپولیس گفت: آقایان گل محمدی و پیروانی لطف داشتند. آنها یک بازی تدارکاتی با ما داشتند و بازی خوبی بود و بازیکنان ما آزمایش جدی گرفتند و فکر می کنم این یک بازی مفید برای ما بود و امیدوارم برای پرسپولیس نیز مفید باشد.

وی در مورد دیدار با هم تیمی های سابقش گفت: این اتفاق جالبی بود ، البته از آخرین سال حضور من در پرسپولیس ، افراد زیادی در این تیم باقی نمانده است ، اما خالی از لطف نبود و ما ملاقات جدید با دوستان قدیمی. ” به خصوص سیدجلال که هم در پرسپولیس و هم در سپاهان با او بازی کردیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آمادگی بالای سیدجلال حسینی با وجود سن و سالش توضیح داد: چیز عجیبی نیست و همه سالم و حرفه ای زندگی می کنند و همه چیز سر جای خودش است و سیدجلال باید الگوی بازیکنان جوان باشد. “حالا که چهار صفحه در فضای مجازی در دست بچه های خردسال است ، پول می گیرند و علیه سید جلال می نویسند و مثلا می گویند او دست می زند ، خدای نکرده هیچ چیز از ارزش های سید جلال کم نمی کند و همه سید را می شناسند. جلال و ویژگی های آن

بنگر در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس گفت: شرایط خوب است. بازیکنان باخت مقابل الهلال را فراموش کردند و با روحیه معمول که قهرمان جام حذفی است به فولاد رفتند و بردن این تیم در اهواز کار آسانی نیست. خریدهای جدید پرسپولیس نیز عملکرد خوبی داشت ، حامد پاکل که بازیکن ما در پارس جم بود و کیفیت او را می شناسیم و رضا اسدی نیز عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص فرشاد فرجی که پس از جدایی کنعانی ها به ترکیب اصلی رسید، گفت: او عملکرد خوبی داشت و چند اشتباه مرتکب شد و حالا به مرور زمان با سیدجلال همخوانی بیشتری پیدا می کند و یک تیم خوب را تشکیل می دهند. جفت. “

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم برای ششمین بار گفت: این عنوان برای پرسپولیس هم هست اما تمرکز بازیکنان و کادرفنی نباید روی قهرمانی ششم باشد. تیم باید فکر کند که سالها قهرمان نشده است و این تعداد نباید تمرکز بازیکنان را جلب کند. این اعداد برای طرفداران است و نباید روی بازیکنان متمرکز شود.

دیدگاهتان را بنویسید