پشت صحنه جدایی ستاره باشگاه پرسپولیس

پشت صحنه جدایی ستاره باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت بخشی از قرارداد با دلال جدید خود، موفق شد علاوه بر تسویه مطالبات اعضای تیم، حدود 20 درصد از قرارداد فصل گذشته خود را نیز پرداخت کند.

اما بوژیدار رادوشوویچ پس از دریافت درخواست خود در فصل گذشته، قول سایر کارکنان باشگاه مبنی بر جدایی تنها بازیکن خارجی سرخپوشان در حال حاضر تهران را نپذیرفت.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به رادیو تهران گفت که آقای صدری دو بار با رادوشویچ ملاقات کرده است. او قرار بود قسط اول 50 هزار یورویی و سپس قسط دوم را دریافت کند. او نیز موافقت کرد، اما پس از جلسه یک شبه ایران را ترک کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رادو به تهران بازمی گردد، افزود: ما دائما با او در تماس هستیم تا بتوانیم او را متقاعد کنیم که به تمرینات بازگردد. او از گذشته ناراحت است و از وضعیت کنونی که خوب پرداخت نکرده ایم ناراحت است. از او خواستیم بماند و به کارش ادامه دهد که متاسفانه نشد.

لشگری در خصوص آخرین وضعیت تاجیک ها که به گفته یحیی گل محمدی توریست شده اند، تاکید کرد: زمان برای ما مهمتر از هر چیز دیگری است تا وضعیت آنها را مشخص کنیم و بتوانیم بازی کنیم. پنجره نقل و انتقالات بسته شده و برای ثبت قرارداد مشکل داریم. امیدواریم مشکل کالدرون برطرف شده باشد تا بتوانیم قرارداد آنها را امضا کنیم. آنها مشکلی ندارند و امروز تمرین می کنند. اینکه گفته اند از تهران رفته اند، درست نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس باز هم قول دو قسط به کالدرون داده است اما هنوز قول قسط سوم را نداده ایم. شرایط پرداخت او بسیار پیچیده شده است، اما متاسفانه ما مشکلاتی را از گذشته به ارث برده ایم. امیدواریم با تلاش و پیگیری آقای صدری مشکلات برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید