پشت صحنه درخواست جدایی ستاره محبوب از پرسپولیس

204299 164 خبر خاکستری

بوژیدار رادوشوویچ در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: برای من مهم نیست که روی نیمکت باشم یا در زمین و هر مربی که با من کار کرده است می داند که من در مورد چه صحبت می کنم.

وی ادامه داد: از هیچکس ناراحت نیستم و تمام تلاشم را کردم. من ناراضی نیستم و این روش زندگی است.

وی افزود: پرسپولیس همیشه در قلب من است و این رابطه هرگز قطع نمی شود اما رابطه قراردادی من تمام شده و در فیفا پیگیر این پرونده هستم. پرونده من در پرسپولیس نشان می دهد که بارها با پرداخت دستمزدم مشکل داشتم اما جعفر سمیعی می خواست کمک کند تا این مشکلات حل شود اما قول هایی داده شد که عملی نشد.

رادوشوویچ گفت: «مشکلات با حضور صدری که دنباله‌ای نبود حل نشد. متاسفانه رفتار درستی ندیدم و اتفاقاتی افتاد که صدری طوری رفتار کرد که مجبور به جدایی شدم. قصد نداشتم اینطور پرسپولیس را ترک کنم و هنوز هم ناراحتم اما رفتار اشتباهی دیدم.

دروازه بان سابق پرسپولیس تاکید کرد: فکر نمی کردم با این شرایط از پرسپولیس جدا شوم، اما زندگی همین است، به هیچ عنوان حمایت نشدم و در برخی موارد شرایط از نظر روحی تغییر کرده است.

وی ادامه داد: از مسئولان و افرادی که به جای من صحبت می کنند می خواهم شفاف صحبت کنند، 6 سال از عمرم را در تهران گذراندم و لحظات خوبی داشتم اما هیچکس نمی خواست مشکلات را حل کند. شرایط به گونه ای پیش رفت که مجبور شدم تیم را ترک کنم.

رادوشوویچ گفت: اگر باشگاه پول بدهد، نمی توانستم باشگاه را ترک کنم، آنها از من خواستند پاسپورتم را به آنها بدهم تا هر طور شده در تهران بمانم. به من گفتند 3 هفته دیگر به شما پول می دهیم و من می دانم که 3 هفته اینجا یعنی چه.

وی افزود: مجبور شدم تهران را ترک کنم چون ویزای کارم تمام شده بود و فرصت خروج را از دست دادم و اگر مبلغ دوم را می گرفتم شرایط فرق می کرد و نمی توانستم مطالباتم را به موقع دریافت کنم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه می گویند تمام وسایلم را نبردم آمدم ببینم اوضاع چطور است و دیدم کارمندان جدید با من تماس نگرفتند. اما آپارتمان من متعلق به یکی از دوستانم از آژانس املاک است. تعهدات مالی باید پرداخت شود و این موضوع مهمی است.

مدافع سابق سرخپوشان در واکنش به اظهارنظر مدیرعامل جدید باشگاه که رادو بداخلاقی گفته بود، گفت: باید بگویم درویش با من تماسی نداشت و صحبتی هم نکردیم. منتظر بودم تا مدیرعامل جدید بیاید تا شرایط را روشن کند اما هیچ واکنشی از سوی باشگاه مشاهده نشد. کالدرون، برانکو و خارجی های باشگاه به همین دلایل از پرسپولیس رفتند و فکر می کنم یحیی گل محمدی هم همین کار را انجام دهد.

رادوشوویچ در مورد حواشی که برای قراردادش ایجاد شده است، گفت: این موضوع در رسانه ها بسیار ضعیف پوشش داده شد و نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. من با برانکو کار کردم و کمترین درآمد را داشتم و آن روز هیچکس حرفی نزد. اما وقتی قرارداد را امضا کردم همه اینها گفته شد.

وی ادامه داد: با هر شرایطی این کار را کردم و نمی دانم چرا امروز متهم به بداخلاقی شدم؟ من برای امرار معاش به تهران آمدم و انتظار چنین رفتاری را نداشتم.

وی در خصوص بهترین بازیکن پرسپولیس گفت: باید بگویم همه خوب بودند اما سید جلال بهترین بازیکن پرسپولیس و لیگ برتر بود و در دنیا بی نظیر است.

دیدگاهتان را بنویسید