واکنش ستاره پرسپولیس به شایعات جدایی

در روزهای اخیر رسانه ها بیش از پیش با بازیکنان پرسپولیس صحبت می کنند و به خصوص نظر آنها را درباره قهرمانی جویا می شوند. نمی توانم با شما صحبت کنم، اما او یک کلمه در این مورد نگفته است. دوست دارم احساس خود را در این مورد به من بگویید.

خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم و با حضور گرم آنها توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. این قهرمانی تمام خستگی دو سال اخیر را از بین برد. این قهرمانی باعث شد من، سایر بازیکنان و کادرفنی همه سختی های سال گذشته را فراموش کنیم. امیدوارم خداوند به ما روزی بدهد و تمرکزمان را حفظ کنیم تا در جام حذفی آماده باشیم و بهترین نتایج را بگیریم.

شاید این قهرمانی برای شما و چند بازیکن دیگر پرسپولیس با توجه به قهرمانی در استان مازندران مهم باشد. درسته

حق با شماست، این قهرمانی خاطره انگیز بود. به خصوص در سرزمین پدر و مادرم و عشق و علاقه ای که هواداران به من و تیم ما داشتند. بازی فوق العاده ای بود و خدا را شکر توانستیم فصل را با عنوان قهرمانی به پایان برسانیم. ما تمام سال جنگیدیم و از ابتدا واقعاً معتقد بودیم که می‌توانیم قهرمان شویم. در مازندران شادی قهرمانی پرسپولیس 10 برابر شد و ماشاالله خیلی از بچه های ما هم اهل این استان هستند.

بعد از قهرمانی شما در فضای مجازی، بسیاری از صفحات هواداران استقلال بر این عقیده بودند که حق به حق نرسیده و پرسپولیس قهرمان شد چون تیم دولتی است. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

واقعا نمیدونم چی بگم تیم دولتی چیست؟ خوب نیست که تلاش های ما نادیده گرفته شود. با تمام احترامی که برای سایر تیم ها قائلم، شایسته قهرمانی بودیم.

در روزها و هفته های اخیر بحث جدایی شما نیز مطرح شده است. می خواهم بدانم قصد جدایی داری یا می خواهی در پرسپولیس بمانی؟

من نمی دانم برخی از سایت ها و صفحات مجازی به کجا خط می کشند. من نام آنها را دارم. می آیند و یک سری مطالب می نویسند که ما و هواداران را ناراحت می کنند. خود را هم زیر سوال می برند و تخریب می کنند. زشته و اصلا زیبا نیست همانطور که گفتم من تحت قرارداد هستم و تمرکزم روی جام حذفی است. من دیگر نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. فعلا می مانم و همانطور که نشان دادم با جان و دل برای پرسپولیس بازی خواهم کرد. دیدید در بازی با سپاهان که شکست خوردیم، سرم را برای پرسپولیس دادم. من جانم را در این فوتبال گذاشتم، اما هرگز تعهدم را زیر پا نگذاشتم. تا زمانی که برای پرسپولیس بازی می کنم، چه یک ساعت، چه یک سال یا 10 سال، جانم را می دهم. من نمی گویم برای محبوب شدن یا به دست آوردن دل کسی. من به قراردادی که امضا کردم و احساسات هواداران احترام می گذارم. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را در تیم پرسپولیس به نمایش بگذارم.

شاید به این دلیل بود که شما سال ها لژیونر بودید که به این صحبت ها رسیدید.

من یک سال دیگر قرارداد دارم و تمام هدفم این است که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. با این حال تمرکز اصلی من این است که در دو دیدار حذفی پرسپولیس کارآمد و کم اشتباه باشم و در کنار سایر بازیکنان، هواداران را راضی کنم. من قرارداد دارم و می مانم. در حال حاضر به چیز دیگری فکر نمی کنم.

گفتی جام حذفی تو این تورنمنت هم میتونی بری؟

در حال حاضر، روز ما برای کسب یک جام خوب است. جام برای لیگ که فرسایشی هم هست و مهم ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی ایران محسوب می شود. حالا تمرکزمان این است که برای نام پرسپولیس و هواداران بازی کنیم و دوباره به آنها شادی بدهیم. البته تیم هواداران قابل احترام است و فوتبال خوبی بازی می کند. مربی و بازیکنان خوبی وجود دارد، اما با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم، سعی می کنیم با تمام توان وارد زمین شویم، بازی را ببریم و به فینال برسیم.

فینال جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال. قطعا برای شما به عنوان بازیکن پرسپولیس جذاب خواهد بود.

مهمترین بازی پرسپولیس از این پس مقابل هواداران است. در نهایت اگر شرایط برای برگزاری یک دربی دیگر فراهم شود آن هم جذاب خواهد بود. هر تیمی که بخواهد در جام حذفی قهرمان شود باید بهترین عملکرد خود را نشان دهد. ممکن است دوباره با استقلال بازی کنیم اما در کنار سایر بازیکنان و کادرفنی همیشه سعی می کنیم پرچم پرسپولیس را بالا نگه داریم.

استقلال برای انتقام شکست در لیگ می آید و شما هم می خواهید نشان دهید که شایسته عنوان قهرمانی هستید. آیا می توانید دوباره استقلال را شکست دهید؟

فوتبال یک برد و یک باخت دارد. تلاش ما بازیکنان است و نتیجه دست خداست. امیدوارم باز هم اتفاق خوبی برای ما بیفتد و نتیجه به نفع پرسپولیس باشد.

شایعه جدایی یحیی گل محمدی از ماه ها قبل به گوش می رسید. از 50 میلیارد پیشنهاد تیم صنعتی تا حضور در قطر و امارات. نظر شما در مورد این داستان و شایعاتی که منتشر شده چیست؟ خیلی ها می گویند گل محمدی با این نتایج خیلی بیشتر از 50 میلیارد ارزش دارد.

آقای گل محمدی در چند سال یا بهتر بگوییم یک دهه اخیر نشان داده که فوق العاده خوب کار می کند و یکی از موفق ترین و باثبات ترین مربیان لیگ محسوب می شود. نام او در تاریخ ثبت شده و از طرفی مربی سطح بالا و باکیفیتی است. درست مثل زمانی که بازی می کرد که عالی بود. هر مربی موفقی باید بر اساس کیفیتش قرارداد درستی امضا کند. متأسفانه در فوتبال ما همیشه دیده شده که قراردادهای فوتبال بزرگ به نظر می رسد. درست مثل بقیه دنیا. بازیکنان فوتبال و افرادی که در فوتبال کار می کنند، مانند مربیان و بازیکنان، سخت کار می کنند و استرس دارند، بنابراین باید بهترین شرایط را تجربه کنند تا بتوانند روی فوتبال و موفقیت تمرکز کنند. من از پیشنهادات آقای گل محمدی اطلاعی ندارم اما امیدوارم آنچه به نفع ایشان است اتفاق بیفتد.

چند هفته پیش شایعه دوپینگ بیرانوند و امیری به گوش رسید. فکر می‌کنم شما بچه‌هایی که سال‌ها با این دو هم‌تیمی بوده‌اید و آنها را بهتر از هر کسی می‌شناسید، می‌توانید در این مورد صحبت کنید.

چنین چیزهایی خنده دار است. در پاسخ به سوال شما می توانم بگویم که علیرضا بیرانوند و وحید امیری سالم ترین بازیکنان از نظر رژیم غذایی و بی توجهی به مواد مخدر هستند. خوب نیست که تلاش و کوششی که آنها برای انتشار چنین حاشیه هایی انجام داده اند زیر سوال ببریم.

بازگشت به تیم ملی. آیا مرتضی پورعلیگنجی را در اردوی تیم ملی خردادماه خواهیم دید؟

با این حال، بازی برای تیم ملی یک افتخار است. من از ابتدا گفته ام چه من باشم و چه نباشم، موفقیت تیم ملی برای من مهم است. آقای گالنووی یکی از ما ایرانی هاست و من بهترین ها را برای او می خواهم. امیدوارم بهترین نتایج تاریخ را کسب کنند و تیم ملی موفقی داشته باشیم. همچنین سعی می کنم با بهترین عملکرد دوباره برای تیم ملی بازی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید