تصویر; هوادار پرسپولیس در رسانه های معروف اروپایی

تصویر;  هوادار پرسپولیس در رسانه های معروف اروپایی

لیگ پرتغال مانند فصول گذشته رقابت حساس 3 تیم اول این رقابت ها را دنبال می کند. در جدول رده بندی تا هفته یازدهم پورتو با 29 امتیاز و تفاضل مثبت 21 برتری دارد و اسپورتینگ لیسبون با 29 امتیاز و تفاضل مثبت 13 در رده دوم قرار دارد.

تیم فوتبال بنفیکا که در این فصل با هدایت «جورج یساس» رنگ تازه ای به خود گرفته است، با 28 امتیاز در رده سوم قرار دارد تا «لیگاناش» در راس حساسیت قرار بگیرد.

پورتو امیدوار است دوباره قهرمان لیگ پرتغال شود و می خواهد این کار را با شریک «ایرانی مکزیکی» خود انجام دهد. زوجی که چنان درخشیدند که همه شگفت زده شدند.

روزنامه رکورد پرتغال لیسبون که معمولاً در مورد اسپورتینگ و بنفیکا می نویسد، امروز (سه شنبه) عکسی از طارمی و لوئیس دیاز به عنوان یک زوج عالی روی جلد انداخت و از آنها به شدت تمجید کرد. او رکورد آنها را “تاثیر مضاعف” بر تیم پورتو خواند و آنها را بزرگترین سلاح Conceiç.o نامید.

طارمی در این فصل 16 بار برای پورتو به میدان رفته و 9 گل و 5 پاس گل به ثمر رسانده است. ستاره کشورمان در این فصل از رقابت های پرتغال در 11 بازی موفق شد آمار خیره کننده 7 گل و 4 پاس گل را به ثبت برساند تا یکی از بهترین های این فصل پرتغال لقب بگیرد.

از سوی دیگر لوئیز دیاز عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت و توانست در 11 بازی در رقابت های قهرمانی پرتغال 9 گل و 2 پاس گل به ثبت برساند.

زوج عالی «طارمی دیاز» در فصل جاری قهرمانی پرتغال در 11 بازی موفق به ثبت 16 گل و 6 پاس گل شدند و بهترین زوج لیگ خود شوند. طبق آمار، آنها در این فصل موفق به زدن 24 گل از 37 گل برای پورتو شدند.

پورتو فصل گذشته برنده مسابقه شد و می خواهد این افتخار را تکرار کند. در لیگ قهرمانان اروپا اگرچه در گروه مرگ قرار دارند اما شانس صعود به مرحله بعد را دارند و باید دید در ادامه راه مقابل اتلتیکو مادرید و لیورپول چه نتیجه ای کسب خواهند کرد. پورتو فصل گذشته با زرق و برق طارمی شاهکاری در اروپا به ثبت رساند و توانست به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کند. آنها از رقابت مقابل چلسی قهرمان اروپا حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید