تغییرات مهم در ترکیب استقلال برای دیدار با سپاهان

تغییرات مهم در ترکیب استقلال برای دیدار با سپاهان

استقلالی ها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تراکتورسازی در مرحله حذفی جام حذفی به برد ارزشمندی دست یافتند و با اینکه با یک گل از حریف خود عقب بودند، در نهایت توانستند تراکتور را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهند و راهی صحنه شوند.

در این دیدار کوین یاماگا، بازیکن فرانسوی استقلال یکی از ستاره های زمین بود و بارها در جناح راست تراکتوری ها را با مشکل مواجه کرد. در این دیدار ریکاردو ساپینتو یاماگا را در پست بال راست و صالح حردانی را پشت سر او در پست دفاع راست قرار داد. یاماگا با قرار گرفتن در این پست جان تازه ای به خط حمله آبی پوشان داد و قدرت هجومی استقلال در این بازی افزایش یافت. او همچنین دو پاس کلیدی برای ارسلان مطهری ارسال کرد که پاس های او مورد استقبال مهاجم استقلال قرار نگرفت.

یاماگا در بسیاری از بازی های استقلال در این فصل در پست دفاع راست بازی کرده است و به همین دلیل بارها از ساپینتو انتقاد شده است. اما حالا انتظار می رود در دیدار مقابل سپاهان در دور برگشت لیگ برتر، سرمربی پرتغالی باز هم یاماگا استقلال را در پست جناح راست قرار دهد و از این بازیکن موثر در خط دفاعی استفاده نکند.

لازم به ذکر است دیدار هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بین تیم های سپاهان و استقلال نهم آذرماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید