تفاوت عجیب حجاب مهدی قائدی در ایران و دبی / عکس

تفاوت عجیب حجاب مهدی قائدی در ایران و دبی / عکس

همسر مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است. همسر مهدی قائدی همیشه در اینستاگرام لاف می زند. همسر مهدی قائدی به تازگی به دنیا آمده است. همسر مهدی قائدی به برادر شوهرش

استایل عجیب ستاره معصومی همسر مهدی قائدی سوژه رسانه ها شده است!

افتخار همسر مهدی قائدی
ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و حاشیه اینستاگرام این روزهاست که از مهدی قائدی کم ندارد، شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که چرا ستاره معصومی اینقدر معروف شده است؟ ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قائدی، خیلی زود با انتشار عکس و فیلم زندگی روزمره خود در اینستاگرام به شهرت رسید. ستاره معصومی البته فقط به گستاخی معروف است و چندان محبوب نیست.

بسیاری از هواداران استقلال معتقدند این ستاره قصد داشت مهدی قائدی را از استقلال جدا کند و او را به امارات برساند اما برای رسیدن به آرزوهای خودش، آن را نداشت. علاوه بر این، ستاره خانم این روزها به شهرت رسیده و مدام در صفحه خود استوری های تبلیغاتی منتشر می کند و از این راه درآمد خوبی نیز به دست می آورد.

آیا همسر مهدی قائدی وبلاگ نویس است؟
به نظر می رسد درآمد بالا و زندگی بزرگی که مهدی برای او فراهم کرده نتوانست خانم ستاره را قانع کند، زیرا خانم وبلاگ نویس که به لطف حواشی خود تاکنون فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرام خود جمع کرده است، مدام در حال تبلیغ اینستاگرام است و در کمال تعجب نه. تبلیغات شک نکن! این ستاره در آخرین داستانی که منتشر کرد، یک دندانپزشک را تبلیغ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید