تفاوت فیش حقوقی فرهنگیان در این استان ها

تفاوت فیش حقوقی فرهنگیان در این استان ها
مسعود حمیدی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز انتقال معلمان، اظهار کرد: در خصوص جابجایی همکاران باید گفت که متاسفانه در چند سال اخیر تعداد زیادی از معلمان درخواست ترک خدمت کرده اند. استان خوزستان به دلیل مسائل و مشکلاتی که سال هاست در خوزستان وجود دارد. البته تراکم درخواست جابجایی در سراسر استان خوزستان یکسان نیست و در برخی مناطق کمتر و در برخی دیگر بیشتر است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هر ساله درخواست های زیادی برای جابجایی داریم که قطعا با همه نمی توان با آنها موافقت کرد اما گاهی بحث جابجایی معلمان به دلیل مشکلاتی است که در استان دارند.

حمیدی نژاد برای تصویب جابجایی معلمان شرط اول را موافقت شهرستان محل خدمت با شرایط عنوان کرد و گفت: گاهی می توان برای جابجایی های دو طرفه و یکسان به همکاران کمک کرد; به همین منظور نرم افزار «جاباجا ایران» توسط آموزش و پرورش استان خوزستان طراحی شده است و معلمان خوزستانی که قصد مهاجرت دارند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: این سامانه در مرحله انتقال است، بنابراین علاوه بر ثبت نام در سامانه رسمی نقل و انتقالات my.medu.ir، نسبت به شناسایی و ارتباط با افراد مشابه در سامانه استان خوزستان به آدرس web.khzedu اقدام کنید. ir 8090/ jabejeiran .

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: معلمانی که شاغل هستند معمولا دوبرابر دوره آموزشی نسبت به محل استخدام خود تعهد دارند اما به دلیل کمبود نیرو باید با حداقل تغییرات و جابه جایی موافقت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید