تقویت پایگاه‌ها و امدادگاه‌های ساحلی در کشور/ ایران رئیس کمیته پیش‌نویس مجمع جهانی و صلیب سرخ شد


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836548

پیرحسین کولیوند با بیان اینکه تقویت پایگاه های امدادی جاده ای، ساحلی و کوهستانی از برنامه های هلال احمر است، گفت: توسعه و گسترش این پایگاه ها از برنامه های مورد نظر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، پیرحسین کولیوان صبح امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع بزرگ چند منظوره امدادی، آموزشی و فرهنگی هلال احمر بابلسر با اشاره به اینکه اساس هلال احمر مردم هستند، اظهار داشت: کار این جمعیت کمک رسانی است. فقرا و نیازمندان

وی از مردم به عنوان تکیه گاه این جمعیت یاد کرد و افزود: بخش های زیادی از جمعیت هلال احمر فعال هستند و در عرصه بین المللی در 14 کشور مراکز درمانی و بیمارستانی داریم که نماد جمهوری اسلامی در این مناطق است. “

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از نظر برخورد در عرصه بین المللی مدال جهانی را از فدراسیون جهانی صلیب سرخ کسب کردیم و سپس ایران به عنوان رئیس کمیته پروژه مجمع جهانی و صلیب سرخ منصوب شد و جهان.”

کولیوند گفت: مدال جهانی به این افراد به دلیل فعالیت در زلزله بم و ارائه خدمات به آنها اعطا شد و رئیس کمیسیون پیش نویس مجمع جهانی برای اولین بار به ایران اعطا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در حوزه امداد و نجات داخلی با نیروهای امدادی توانمند توانمندی های خوبی داریم اما باید در حوزه لجستیکی و تقویت آن تلاش و برنامه ریزی کنیم تا آمادگی کامل برای ارائه داشته باشیم. خدمات.”

وی افزود: داد و ستد خوب جمعیت هلال احمر در طول یک قرن اخیر تشدید شده و دغدغه معیشت همکاران یکی از موضوعاتی است که امیدواریم با تلاش مجلس این موضوع حل شود. “

وی گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات خوبی را در جمعیت هلال احمر آغاز کرده ایم.

وی تولید گیاهان دارویی و جدید را از دیگر اقدامات هلال احمر عنوان کرد و با اشاره به پروژه مجتمع امدادی چند منظوره در بابلسر، آن را طرحی ملی دانست.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره طرح ساحلی گفت: از تمام فرصت های ملی برای ارائه خدمات در سواحل شمال استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تقویت جاده ها، پایگاه های امدادی ساحلی و کوهستانی از برنامه های هلال احمر است، گفت: توسعه این پایگاه ها جزو برنامه هاست.

وی آموزش همگانی را ارتقای تاب آوری مردم در برابر بلایا و سایر برنامه ها عنوان کرد و گفت: مردم برای درک خطرات و کاهش آسیب ها و مخاطرات باید آموزش های لازم را در زمینه خودیاری و سایر امدادرسانی ها ببینند.

این مسئول ادامه داد: توسعه خانه های امداد از دیگر برنامه های کمک به مردم و ارائه خدمات و کاهش آسیب های اجتماعی، امداد رسانی به محله است.

کولیوند توسعه ناوگان هوایی و زمینی و نوسازی آن را از دیگر برنامه های مهم هلال احمر عنوان کرد و گفت: باید جمعیت هلال احمر در خور مردم عزیز کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به کلنگ زنی مجتمع امدادی چند منظوره، آن را بزرگترین پروژه هلال احمر عنوان کرد و گفت: این مجموعه ظرفیت های خوبی برای شهرستان بابلسر و کشور ایجاد می کند و مطمئن هستم که این مرکز الگوی مهمی خواهد بود. امداد در کشور.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید