تماس دبیرکل فدراسیون با تیم در تاجیکستان/ برگزاری جلسه تحلیلی و خروج سه بازیکن از قرنطینه

ساعت: 23:27
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779609

دبیر کل فدراسیون فوتبال برای تیم امید ایران در دو دیدار مقابل لبنان و تاجیکستان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در تماس با کاروان تیم امید آخرین وضعیت تیم امید ایران در تاجیکستان را پیگیری کرد و برای این تیم در دیدار مقابل لبنان و تاجیکستان آرزوی موفقیت کرد.

کامرانی فر در مصاحبه ای گفت: فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای آماده سازی و موفقیت این تیم در رقابت های مهم و حساس پیش رو (قهرمانی زیر 23 سال آسیا در ازبکستان، بازی های آسیایی هانگژو 2022 و انتخابی المپیک 2024 پاریس) دریغ نخواهد کرد. ). و برنامه های تدارکاتی و اردوهای خارجی برای این تیم برگزار می شود تا امید آینده سازان فوتبال ملی سربلند باشند.

سه بازیکن تیم امید از جانب قرنطینه آنها آمدند

صبح امروز کاروان تیم امید ایران در هتل محل اقامت خود مورد آزمایش قرار گرفتند که در نهایت همه آزمایشات منفی بود.

سه بازیکن جدید که روز گذشته به اردوی تیم ملی زیر 23 سال اضافه شدند (یونس اکبرپور، محمد هدبنده لو و امیرعلی صادقی) پس از انجام تست های ناموفق قرنطینه شدند و موفق شدند با این تیم تمرین کنند و با این تیم شام بخورند.

قبل از بازی با تاجیکستان تست PCR دیگری از کاروان تیم امید ایران گرفته می شود.

بازداشت ملاقات از نظر فنی تیم امید در آمفی تئاتر هتل تاجیکستان

بازیکنان تیم امید امروز قبل از آخرین تمرین قبل از بازی با لبنان در آنالیز دیدار لبنان و تاجیکستان در سالن آمفی تئاتر هتل تاجیکستان شرکت کردند و ستاد فنی تیم امید به آنالیز دیدار لبنان پرداخت. ایران را تحلیل کردند.

کاروان تیم ایران پس از پایان جلسه آنالیز به ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه رفتند تا تمرینات رسمی قبل از بازی را انجام دهند. این تمرین به مدت 15 دقیقه برای اصحاب رسانه آزاد بود.

در این تمرین بازیکنان پس از دویدن نرم و استقامت و گرم کردن با توپ در تاکتیک های ستاد تجدید نظر کردند و پس از یک بازی در نیمه به ضربات ایستگاهی و کرنر پرداختند. مهاجمان این تیم به صورت اختصاصی تمرین کردند و دروازه بان ها با مربی دروازه بان های آلمانی امید همکاری کردند.

تیم امید ایران فردا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تیم امید لبنان می رود. لبنان در اولین بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب تاجیکستان شد و ایران با نتیجه 4 بر صفر تیم امید نپال را شکست داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید