تمجید رسانه های جهان از مهدی طارمی

تمجید رسانه های جهان از مهدی طارمی

شب گذشته در هفته بیست و پنجم رقابت های قهرمانی پرتغال، پورتو با نتیجه 4 بر 2 مقابل پاکو دی فریرا به برتری رسید تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. این تیم با 6 امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ همچنان در صدر جدول قرار دارد.

مهدی طارمی در این دیدار عملکرد خیره کننده ای ارائه کرد و توانست با 2 پاس گل و یک گل یکی از بهترین بازیکنان زمین لقب بگیرد. درخشش او باعث شد بازیکن پورتو هم از او تشکر کند.

اونیلسون بهترین بازیکن زمین که با پاس های طارمی 2 گل به ثمر رساند پس از پایان بازی به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و گفت: خیلی خوشحالم که توانستم جایزه بهترین بازیکن زمین را کسب کنم. پیروزی برای ما بسیار مهم است. از تیم به خاطر زحماتشان و از مهدی طارمی که 2 پاس گل به من داد تشکر می کنم. اکنون زمان ادامه تلاش است.

ابولا به 2 پاس گل طارمی هم پاسخ داد و در گزارش بازی خود نوشت: وقتی ورق برمی گردد.

ابولا که انتظار داشت پورتو با گل های طارمی و پاس گل های اوانیلسون پیش بیفتد، وقتی دید چه اتفاقی دارد می افتد، برنامه ها برعکس شد.

مجله پرتغالی ستاره کشورمان را “مهربان” خواند و پاس های او را تمجید کرد.

مجله اکسپرس بازی طارمی را چسبی قدرتمند توصیف کرد و نوشت: طارمی چسبی است که پورتو را متحد می کند. او پاس ویتینا را تبدیل به گل کرد و برای اونانیلسون گلزنی کرد.

اکسپرس به تمجید از زوج مهاجم پورتو پرداخت و نوشت: اوونسون و طارمی یک چیز هستند و شبیه مارکا و سوارز نیستند. خط حمله این تیم نشان داد که چقدر خلاق است، چقدر می تواند روان باشد و چقدر می تواند خطرناک باشد. همه اینها روی دوش 3 نفر اتفاق می افتد. طارمی، اوانیلسون و ویتینا، هافبک جوانی که نقش مهمی در تیم Conseich ترکیب o.

دیدگاهتان را بنویسید