تمرین کی روش بیشتر شبیه مسابقه است/ ما بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران هستیم


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911385

ما باید مشکلات را حل کنیم، نه اینکه یک تیم را از جام حذف کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: هر تمرین تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش مانند یک مسابقه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سامان قدوس، ملی پوش ایرانی تیم برنتفورد انگلیس درباره بازی در تیم ملی ایران گفت: هیچ وقت به این موضوع فکر نکردم. کی روش گفت من را به اردو دعوت می کند و می توانم با تیم تمرین کنم اما به من بازی نمی دهد چون نمی خواهد به من فشار بیاورد. سپس برای اردوی بعدی می توانستم انتخاب کنم که در کدام کشور بازی کنم. این پیشنهاد شگفت انگیز بود. من واقعا از نحوه انجام این کار قدردانی کردم و پس از اینکه به اردو رفتم، سوئد از من دعوت کرد تا برای آنها بازی کنم. البته پیشنهاد آنها خیلی دیر مطرح شد. این رویکرد و پیشنهاد را دوست نداشتم، بنابراین تصمیم گرفتم برای ایران بازی کنم.

وی در ادامه گفت: به نظرم این بهترین ترکیبی است که فوتبال ایران داشته است. مهدی طارمی در پورتو عملکرد خوبی دارد و سردار آزمون در بایرلورکوزن همین کار را می کند. ما چند بازیکن خیلی خوب داریم. شاید علی دایی، علی کریمی قبلا بازیکنان برجسته ایران بودند اما مثل الان زیاد نبودند. به نظر می رسد تعداد ما رشد کرده است و بیشتر شبیه یک روحیه تیمی است که با خود داریم. همه بازیکنان واقعاً یکدیگر را دوست دارند و به هم می چسبند. حتی اگر روی کاغذ تیم خوبی نباشیم، با این اتحاد می توانیم بر آن غلبه کنیم. البته ما مقابل تیم قدرتمندی مثل انگلیس ضعیف هستیم و این را نمی توان کتمان کرد. ترجیح می دهم در یک موقعیت ضعیف بجنگم و از آنجا به یک چیز بزرگ برسم.

تیم ملی فوتبال ایران درباره تمرین کی روش گفت: او بسیار با درایت است و پیامی که می دهد بسیار واضح و آسان است، همه کار خود را در تیم ملی می دانند. اگر توپ اینجاست، باید این کار را انجام دهید. خارج از تیم ملی هم برای شما فیلم می فرستد. آموزش او بسیار دشوار است. معمولا یک روز قبل از بازی در برنتفورد یا هر جای دیگر، تمرین تاکتیکی است و شما آن را آرام می گیرید تا آسیب نبینید. اما در تیم ملی ایران انگار هر تمرینی یک بازی است. همه می خواهند نشان دهند که واقعاً می خواهند بازی کنند. ضربات پا در تمرینات ما زیاد است و فوتبال کاملاً تهاجمی است.

کادوس در پایان درباره فشارهای عجیب برای اخراج تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2022 قطر گفت: نمی‌دانم اخراج ما تصمیم درستی است یا نه، نمی‌دانم حرکت درستی است یا نه. آیا چیزی به دلیل آن تغییر می کند یا نه؛ حل مشکلات بهتر از دور نگه داشتن تیم فوتبال از جام جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید