کی روش; ایران / چادر عمودی رختکن تیم ملی فوتبال جنوب با همدلی بی نظیری در آستانه ثبت تاریخ جهان است!


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911369

با اتحادی که کارلوس کی روش در رختکن ایجاد کرده، تیم ملی فوتبال ایران چشم به راه درخشش در جام جهانی قطر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هیئت تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی فوتبال 2022 قطر عصر دوشنبه وارد فرودگاه دوحه شد و در هتل الریان این کشور که در نزدیکی کمپ آماده سازی تیم ملی فارس واقع شده است، اقامت کرد. حضور همه بازیکنان از جمله لژیونرهای آسیایی و اروپایی.

دیروز روبروی نمایندگان رسانه ها این موضوع واکنش های بسیاری را در پی داشت.

کی روش که همواره به عنوان عامل اصلی اتحاد در تیم ملی و ستون وحدت در رختکن تیم فارس شناخته می شود، در دومین حضور خود در فوتبال ایران و همکاری با فدراسیون فوتبال نشان داد که می تواند همینطور بازی کند. نقش، حتی بهتر او آن را از گذشته بازی می کند و انتخاب درست در این شرایط بسیار مهم است.

همگروهی تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم های ملی انگلیس، ولز و ایالات متحده آمریکا که سرخپوشان پارسی را در سیاسی ترین گروه تاریخ مسابقات جهانی قرار می دهد؛ شاید این موضوع کار را برای ما در تورنمنت قطر سخت کند، اما نباید از این نکته غافل شد که ایرانی ها همیشه در شرایط سخت و سخت جنگنده ای از خود نشان داده اند که در هیچ جای دنیا مشابه ندارد.

اگرچه طبق رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال، گروه B جام جهانی تنها گروهی است که در آن 4 تیم در بین تیم های ملی فوتبال جهان رتبه 20 یا کمتر را دارند و این یعنی تیم ملی ایران در گروه مرگ در رده 20 قرار گرفته است. از تیم ملی و عملکرد درخشانش به خصوص در جام جهانی 2018 بیش از هر چیز مایه امید است.

حضور 16 لژیونر از جمله سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی که ستاره های آسمان فوتبال ایران از مجموع 25 بازیکن لیست تیم ملی هستند، نوید این را می دهد که ولورین های پرشین سفیدپوش بسیار زیاد باشند. قدرتمندتر از همیشه در سرزمین حاشیه ای کویری خلیج فارس به دنبال خلق رویایی فراتر از تصور است.

با اتحادی که حول محور کارلوس کی روش به عنوان ستاره اصلی تیم ملی در رختکن تیم ملی شکل گرفته و حبابی برای جلوگیری از ورود حاشیه ها به تیم شکل گرفته است، بدون شک با تداوم این اتحاد و مثال زدنی. همدلی، می‌توانیم رویای بیش از نیم قرنی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی را محقق کنیم. امیدی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بود.

این روزهای سخت، سخت و حساس همیشه به سنگ محک ایرانی ها تبدیل شده و حالا در تنگنای این روزها، پسران فوتبال ایران نشان خواهند داد که با وجود همه محدودیت ها و مشکلات می توانند در فهرست برتر تاریخ نویسان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید