رونالدو بازیکن بی نظیری در جهان است

تیم ملی پرتغال شب گذشته در مرحله دوم مقدماتی یورو 2024 میزبان لوکزامبورگ میزبان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و دومین برد متوالی خود را در گروه J این رقابت ها به ثبت رساند. کریستیانو رونالدو که در اولین دیدار پرتغال مقابل لیختن اشتاین دو گل به ثمر رساند، این بار یک گل زد و گل های اول و چهارم تیمش را در دقایق 9 و 31 به ثمر رساند.

پس از آن دیدار، روبرتو مارتینس، سرمربی بلژیک، فوق ستاره 38 ساله خود را که رکورددار بیشترین بازی ملی (198 بازی ملی) و بیشترین گل ملی (122 گل) در جهان است، تمجید کرد. او گفت: “کریستیانو یک بازیکن منحصر به فرد در جهان است که بیشترین بازی ملی را دارد. تجربه ای که او در رختکن دارد بسیار مهم است.

وی افزود: همه بازیکنان نقش مهمی در تیم دارند. جوانان به دلیل تمایل به بازی برای تیم مهم هستند و بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، روی پاتریسیو و برناردو سیلوا به دلیل تجربه ای که به تیم اضافه می کنند. داشتن یک تیم کامل مهم است.

مارتینز اسپانیایی که پس از جام جهانی 2022 قطر جایگزین فرناندو سانتوس در تیم ملی پرتغال شد، شروع خوبی با این تیم داشته و تیمش در حال حاضر با 6 امتیاز صدرنشین گروه J است و دو امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد. اسلواکی

دیدگاهتان را بنویسید