تنها راه پایان دادن به اشغال، گزینه نظامی است

بر اساس این گزارش، جنبش نُجَباء در این بیانیه اعلام کرد: از این فرصت بزرگ برای تأکید مجدد بر موضع خود در مخالفت با اشغالگری استفاده می کنیم.

این بیانیه می افزاید: ما معتقدیم بهترین و سودمندترین راه برای پایان دادن به اشغالگری، گزینه نظامی است و راه حل دیگری وجود ندارد.

در این بیانیه آمده است: مردم شریف عراق که در سالگرد پیروزی بزرگ خود داوطلبانه به صفوف حشد شعبی پیوستند، کسانی را که در آن روزهای سخت در کنار آنها ایستادند فراموش نخواهند کرد که مشهورترین آنها اسلام جمهوریت است. ایران و رهبر فرزانه آن آیت الله اعظمی سیدعلی حسینی خامنه ای یک دام است.

النجبا تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از تهیه سلاح تا ارائه تجربه و توانمندی و حضور در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر رزمندگان در کنار شهید ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی از هیچ تلاشی دریغ نکرد. علیه عراق

در این بیانیه آمده است: تصاویر پیشروی ها و پیروزی های پی در پی حشد الشعبی و نیروهای امنیتی ما به مذاق رژیم های متخاصم خوش نیامد و با پیشروی نیروهای عراقی، این رژیم ها با بمباران هوایی و تجهیز گروه های تروریستی به سلاح های جدید به دنبال خنثی کردن آنها بودند. آنها از زمان پیشروی خود داشتند.

نجباء تصریح کرد: علیرغم خواست دشمنان عراق و به برکت صاحب‌العصر و الزمان (عج) و خون شهدای ابرار و مقامات بزرگوار و رزمندگان غیور، پیروزی حاصل شد و باندهای تاریکی رانده شدند و حامیان آنها ضربه خوردند و تمام نقشه های بدخواهانه آنها شکست خورد.

همزمان، فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه در بیانیه ای به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر) تاکید کرد که پیروزی عراق بر تروریسم مایه افتخار نسل های آینده این کشور خواهد بود.

وی افزود: پیروزی بر تروریسم با تلاش و مجاهدت شهدا حاصل شد که شهدای پیروزی (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید ابومهدی المهندس) در راس آنها قرار دارند. عراق با خون شهدا آزاد شد و این عامل هر گونه تفرقه بین عراقی ها را از بین برد.

وی تاکید کرد: همه ما در دفاع از شهید عراقی قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم و مانند آنها وارد جبهه ها خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید