توصیه مهم به سرمربی شیاطین سرخ

پل اسکولز که اکنون یک کارشناس فوتبال در BT Sport است، یکی از بهترین هافبک های نسل خود در زمان بازی برای منچستریونایتد بود.

هافبک انگلیسی تمام دوران فوتبال خود را در یونایتد گذراند و همیشه به پیراهن شیاطین سرخ وفادار ماند. پل اسکولز در کلاس سال 92 منچستر در کنار گیگز، بکهام، نویل و نیکی بات عضویت داشت و 500 بازی برای این باشگاه انجام داده است.

اسکولز معتقد است که یافتن جانشینی برای کریستیانو رونالدو در این تیم باید هر چه زودتر در ژانویه اتفاق بیفتد و کودی گاکپو گزینه مناسبی در این زمینه است.

اسکولز در گفتگو با وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت:

فکر می کنم چند مهاجم هستند که باشگاه آنها را زیر نظر دارد. ما آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد را داریم که هر دو می توانند در آن پست بازی کنند، اما به نظر من مارکوس ترجیح می دهد در جناحین بازی کند و مصدومیت های پشت سر هم برای مارسیال جالب نیست.

البته بازیکنان زیادی وجود دارند، اما گاکپو مهاجم جوان PSV آیندهوون عملکرد بسیار خوبی برای هلند در جام جهانی داشته است و من فکر می کنم که تن هاچ در حال حاضر علاقه واقعی به او نشان داده است.

پنجره نقل و انتقالات ژانویه می تواند یک پنجره نقل و انتقالات سخت باشد، اما امیدواریم بتوانیم کاری انجام دهیم و یک مهاجم مرکزی جدید بیاوریم.

اسکولز همچنین در مورد اهمیت قهرمانی تن هاچ در این فصل اضافه گفت:

“مهم خواهد بود. این برای هواداران نیز مهم است.” رفتن به ومبلی برای جام اتحادیه یا جام حذفی یک چیز مثبت خواهد بود. هواداران می دانند که لیگ برتر انگلیس امسال کمی دست نیافتنی است. واضح است که ما می خواهیم در لیگ قهرمانان باشیم.

ما پنج سال است که جامی نبرده ایم و یک روز بزرگ در پایان فصل چیزی است که هواداران مشتاقانه منتظر آن هستند.

قهرمانی در جام حذفی یا لیگ این فصل برای تن هاچ اتفاقی بسیار خوشایند و رویایی خواهد بود. “

دیدگاهتان را بنویسید