آیا شیاطین سرخ در حال حاضر به دنبال بهترین مدافع جهان هستند؟

هوژا کوارتزالیا و امیر رحمانی گلزنان ناپولی در این دیدار بودند. لوچیانو اسپالتی پس از این دیدار گفت: هفته گذشته شکست خوردیم و باید در این دیدار نشان می دادیم که تیم در شرایط خوبی قرار دارد و این باخت تصادفی بود. انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی داشتیم و به هدفمان رسیدیم. آتالانتا خیلی خوب بازی کرد، آنها در نبردهای تن به تن ما را با مشکل مواجه کردند، بنابراین اینکه دو گل زدیم و کلین شیت کردیم بسیار مهم و خوشحال کننده است. داشتیم می باختیم، اما ناگهان ظاهر شدیم. این کیفیتی است که من دوست دارم بازی های ما داشته باشند.

صحبت از قهرمانی ممنوع است

وی در ادامه صحبت های خود افزود: زمانی که تصمیم می گیرید مدیریت ناپولی را بپذیرید باید تاریخچه و احساساتی که مردم نسبت به این تیم دارند را بشناسید.با چنین هوادارانی باید هدف زیادی داشته باشید. شما نمی توانید فصل را اینجا شروع کنید و بگویید می خواهید سوم شویم. در ناپل همیشه باید درباره قهرمانی صحبت کرد. مردم دوست دارند تیمشان همیشه اول باشد و قهرمان شود. همه ما به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم اما هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و باید همان شخصیتی را که در ابتدای فصل داشتیم در بازی های باقی مانده نشان دهیم.

شاگردان لوسیانو اسپالتی فصل جاری را شروعی هیجان انگیز داشته اند و با 18 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارند. همچنین ناپولی پس از صدرنشینی در گروه خود، هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهد رفت.

بهترین مدافع کره ای دنیا؟

آیا شیاطین سرخ در حال حاضر به دنبال بهترین مدافع جهان هستند؟

یکی از ستاره های ناپولی کیم مین جائه، بازیکن کره جنوبی است که عنصر کلیدی تیم اسپالتی است و 48 میلیون یورو ارزش دارد. بالاخره لوچیانو اسپالتی درباره این بازیکن کره ای گفت: کیم در هر بازی حداقل 20 کار شگفت انگیز انجام می دهد. برای من، او واقعاً بهترین مدافع میانی جهان است. با توپ می تواند در پنج ثانیه به محوطه جریمه حریف برسد. بعد از بازی به او گفتم که چیزی را جبران نکن چون فردا صبح باید به تمرین برگردی!

کیم مین جی بازیکن ناپولی هدف اصلی یونایتد است. این مدافع مهره کلیدی برنامه های اسپالتی است و روزهای خوبی را در این تیم سپری می کند. در صورت انجام این انتقال، کیم گران ترین انتقال یک بازیکن آسیایی در اروپا را ثبت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید