توصیه یحیی به یک ستاره; مدافعی که فیکس شد

توصیه یحیی به یک ستاره;  مدافعی که فیکس شد

محمدمهدی احمدی، مدافع چپ پرسپولیس که می تواند در پست هافبک چپ و وینگر بازی کند، با تایید مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید خواهد بود.

محمدمهدی احمدی از ابتدا نباید فیکس می شد اما ریکاوری طولانی مدت وحید امیری پس از عمل جراحی دیسک کمر و محرومیت عجیب مرتضی پورعلیگنجی (بقیه دوران بازی او در نفت تهران به پایان رسید!) جا برای بازی او باز کرد. مدافع جوان تیم امید در دیدار با ذوب آهن افتتاحیه خواهد کرد. احمدی جوان از آنجایی که در پست وینگر و هافبک بازی می کند علاقه زیادی به حمله و حضور در فاز تهاجمی دارد و در خط دفاع کمتر کمک می کند.

بر همین اساس یحیی گل محمدی بارها به این بازیکن جوان و چپ دست توصیه کرده است که بیشتر به دفاع فکر کند تا حمله زیرا وظیفه اصلی او به عنوان مدافع اول دفاع خوب است.

شاید اگر مرتضی پورعلیگنجی محروم نمی شد، یحیی گل محمدی در دیدار مقابل ذوب آهن از این بازیکن به عنوان زوج وسط در خط دفاعی پرسپولیس استفاده می کرد. به همین دلیل علی نعمتی در هفته اول لیگ برتر نیز مدافع چپ قرمزهای تهرانی بود اما محرومیت پورعلی گنجی همه چیز را تغییر داد.

حالا محمدمهدی احمدی فرصت ویژه ای دارد تا خودش را به پرسپولیس ثابت کند. عملکرد خوب این مدافع چپ جوان می تواند حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس را در دیدارهای آینده تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید