توضیح شایعه دفن مخفیانه یک نوجوان گرگانی

توضیح شایعه دفن مخفیانه یک نوجوان گرگانی

در توضیح این گزارش آمده است:

* در این رسانه اعلام شد که مرگ یک نوجوان گرگانی به نام «مهدی کابلی» بر اثر ضرب و شتم مسئولان در جریان اعتراضات بوده و جسد وی در سکوت به خاک سپرده شده است.

* بنا به شهادت پدر مهدی و همچنین شهادت شهود و صورتجلسه فوق العاده، فوت مذکور بر اثر تصادف موتورسیکلت در زیرگذر دخانیات گرگان رخ داده است.

* همچنین راکب ترکی موتورسیکلت که از دوستان متوفی بود در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفت و سرعت زیاد و برخورد با نرده سیگار به سمت گلشهر را علت این حادثه عنوان کرد.

* لازم به ذکر است در محل زیرگذر دخانیات گرگان هنوز تجمعی برگزار نشده است که کارکنان بخواهند در آن منطقه با فردی درگیر شوند.

* معاون اجتماعی و انتظامی گلستان نیز در این باره گفت: یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین (مهدی کابلی و دوستش) از نهارهران به سمت میدان ولیعصر در حال حرکت بود که به دلیل سرعت زیاد به نرده حوالی گلشهر برخورد کرد.

* سرهنگ علیرضا نصیری افزود: راننده و سرنشین به بیمارستان پنجام آذر منتقل شدند که راننده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

* وی بیان کرد: نفر دوم مصدوم است اما مشکل خاصی وجود ندارد و تحت مداوا است.

* نصیری افزود: این اولین بار نیست که این شایعات مطرح می شود، در هفته های اخیر در مورد «نوید بادپا» جوان گنبدی نیز همین اتفاق افتاد.

* معاون اجتماعی پلیس گلستان گفت: این مرد نیز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و برخی رسانه ها وی را به اعتراضات مرتبط دانستند و این در حالی است که پدرش این اتفاق را تکذیب کرد و گفت: این حادثه ربطی به اتفاقات اخیر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید