توضیح قلی زاده برای اتفاق عجیب در لیگ بلژیک

او می گوید دراگان اسکوچیچ تحت فشار است و باید از سوی هواداران فوتبال در ایران و همچنین فدراسیون فوتبال حمایت شود. گلی زاده همچنین به تمجید از حسین زاده بازیکن جوان استقلال پرداخت و در بخشی از مصاحبه از وضعیت سایپا، تیم سابقش ابراز نارضایتی کرد.

منتظر لیست با تیم ملی هستیم

گلی زاده در ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای او ایمیلی برای حضور در تیم ملی ارسال کرده است یا خیر، گفت: در حال حاضر منتظر لیست هستیم و امیدوارم لیست را بدهند و در لیست باشیم و بتوانیم بازی کنیم. برای تیم ملی.”

وی با ابراز رضایت از وضعیت خود در بلژیک گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. اواسط فصل بود و اردوی آماده سازی خوبی در ترکیه داشتیم و یکشنبه بازی داریم و خود را برای این دیدار آماده می کنیم. شرایطم خوب است و فکر می کنم امسال روند خوبی داشتم و از خودم راضی بودم. آماری که تا الان داشته ام بهتر از سال گذشته است و امیدوارم ادامه دهم و بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

لژیونر شدن از سایپا سخت بود

گلی زاده که از تیم سایپا لژیونر شد، درباره تفاوت انتقال از این تیم با انتقال استقلال و پرسپولیس گفت: سایپا تیمی ریشه دار بود اما لژیونر شدن از تیم های پایین تر از این نظر سخت است. از نظر هواداران و مردم، البته بازی برای پرسپولیس و استقلال و سپس رفتن به اروپا باعث افتخار است، اما برای تیم های دیگر کمی سخت است، اما خدا را شکر این اتفاق برای من افتاد و توانستم به اروپا بیایم و راهم را دنبال کنم. از این طریق

تیم ملی بانوان نیاز به حمایت دارد

گلی زاده به دعوت همسرش پاسخ داد [یاسمن فرمانی] وی به تیم ملی بانوان گفت: اول اینکه احساس خیلی خوبی برای تیم ملی بانوان کشورمان دارم. به خانم ایراندوست و همه بچه های تیم ملی که برای اولین بار در تاریخ به جام ملت ها می روند تبریک می گویم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنند. می دانم که آنها توانایی دارند و این را به همه نشان داده و ثابت کرده اند و نیاز به حمایت دارند که امیدوارم حمایت شود و نتیجه خوبی کسب کند. من به شخصه از حضور همسرم بسیار خوشحالم و این بخشی از این ماجراست و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

زنان می توانند شگفت زده شوند

وی در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای به یاسمن فرمانی برای حضور در مسابقات دارید، گفت: آنها روبه رو هستند، اما ما برای رهبری یکسان نیستیم و فقط می توانم به آنها بگویم که با انگیزه و امید و بدانند جلو بروید. و ما می توانیم به آنها اعتماد کنیم که می توانند غافلگیر کننده باشند.

همه چیز در لیگ بلژیک اتفاق می افتد

مهاجم شارلوا درباره تیم یونیون که در حال حاضر صدرنشین لیگ بلژیک است، توضیح داد: این تیم از لیگ 1 می آید. پارسال آنها بدون باخت در لیگ 1 قهرمان شدند و تیم یک دست و خوب است و مربی او مربی ما بود و سال اولی که من به شارلوا آمدم او مربی ما بود و بهترین مربی تیم شد. یک سال در بلژیک رفت و به لیگ یک رفت و این تیم را برد و قهرمان شد و حالا به لیگ برتر آمده اند و او با فاصله زیادی پیشتاز است. همه چیز در لیگ بلژیک اتفاق می افتد.

گزینه ها در قرارداد من گنجانده شده بود

گلی زاده که تا سال 2024 در شارلوا بود، درباره تمدید یک ساله قراردادش با این تیم گفت: تا سال 2024 قرارداد داشتم اما صحبت هایی مطرح شد و گزینه هایی به قرارداد اضافه شد و یک سال دیگر به قراردادم اضافه شد. . ما در مورد آینده ام صحبت کردیم و قراردادی که امضا کردیم 100 درصد به آینده من کمک می کند و امیدوارم این روند را ادامه دهم و تصمیم خوبی بگیرم.

به خاطر قوانین قراردادم را تمدید کردم

وی در پاسخ به این سوال که بهتر نیست بعد از جام جهانی قراردادش را تمدید کند، گفت: برای خیلی ها این موضوع پیش آمده اما قرارداد من تغییری نکرده است و این یک ساله است و درباره آن صحبت می شود. که طبق تعدادی از قوانین در بلژیک وقتی می خواهید چیزهایی اضافه کنید باید قرارداد جدیدی بنویسید. من قرارداد داشتم اما به دلیل قوانین و چیزهایی که اضافه کردیم مجبور شدیم قرارداد جدیدی ببندیم. مشکلی برای جدایی از تیمم ندارم.

حسین زاده فوق العاده است

گلی زاده با تمجید از امیرحسین حسین زاده که او هم از سایپا به استقلال رفت و در این تیم خوش درخشید، گفت: امیرحسین زاده را می شناسم و او دوست خوبی برای من است چون لیاقتش را دارد و بازیکن بسیار خوبی است. مسابقات لیگ را دنبال می کنم و می بینم از روز اولی که به استقلال آمد از همان بازی اول خودش را ثابت کرد و بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم همچنان موفق باشد.

قهرمان لیگ در حال حاضر مشخص نیست

بازیکن سابق سایپا در پاسخ به اینکه به نظر او شانس قهرمانی در لیگ امسال برای کدام تیم بیشتر است، گفت: از این به بعد نمی توان پیش بینی کرد زیرا رقابت بسیار سختی است و همه تیم ها به خصوص در بالای جدول خوب بازی می کنند. جدول: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و خیلی سخت است و از این به بعد نمی توان گفت کدام تیم شانس قهرمانی دارد، امیدوارم بازی ما و قهرمانی ما تا پایان فصل جذاب باشد.

هیچکس فکر نمیکرد ما برگردیم

ستاره تیم ملی درباره نتایج خوب این تیم گفت: ملی پوشان نتایج عجیبی کسب نکردند اما البته هیچکس فکر نمی کرد در این شرایط سخت به این راه برگردیم اما همه بچه های تیم ملی و کادرفنی و بازیکنان شایسته چنین نتایجی بودند. ما تا اینجا پیش رفته ایم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. شرایط خوبی داریم و امیدوارم در دو دیدار آینده پیروز شویم. اگر جام جهانی را ببریم صددرصد برای ما خواهد بود و امیدوارم در آنجا هم بازی های خوبی انجام دهیم.

می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم

وی با بیان اینکه صعود از گروه در جام جهانی دست نیافتنی نیست، ادامه داد: مردم دوست دارند تیم از گروه صعود کند و دست نیافتنی نیست زیرا در جام جهانی قبلی نشان دادیم که می توانیم اما متاسفانه شخصا نتوانستم به مرحله بعدی برود، واقعا امیدوارم که این تیم به مرحله بعد صعود کند و نتایج خوبی کسب کند.

اسکاچ سخت کار می کند

گلی زاده با انتقاد از فشار روی دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی گفت: فشار زیادی از سوی رسانه ها و مردم روی آقای اسکوچیچ وجود دارد، اما او واقعا از ته دل کار می کند و می خواهد تیم موفق شود. چنین افرادی نادر هستند. امیدوارم حمایت کنند. این تیم فقط برای یک نفر نیست، بلکه گروهی است که تلاش می کند دل مردم ایران را شاد کند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و حمایت کنند تا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. آقای اسکوچیچ هم مربی خوبی است و هم فردی که واقعا باعث افتخار من است که با او کار کنم و کمک زیادی به من می کند.

در ده سالگی فوتسال بازی می کردم

گلی زاده وقتی شروع به آزار مدافعان فوتبال کرد، در پاسخ گفت: «از زمانی که فوتبال را شروع کردم. در ده سالگی فوتسال بازی می کردم و به تیم ملی دعوت شدم اما تصمیم گرفتم به فوتبال بیایم. این یک افتخار بود، اما خانواده تصمیم گرفتند به فوتبال بروند.

پوشیدن پیراهن تیم ملی برای من افتخار است

از گلی زاده در مورد امکانات و شرایط تیم ملی سوال شد که وی پاسخ داد: صحبت درباره برخی مسائل درست نیست. همه کسانی که با تیم ملی کار دارند، چه با کمبود و چه با بهترین تجهیزات، واقعاً افتخار می کنند. همیشه کاستی هایی وجود دارد اما ما افتخار می کنیم که برای این پرچم و این کشور بازی می کنیم و امیدوارم همه چیز حل شود و همه چیز باعث خوشحالی مردم شود.

تیم ملی ایران غول آسیاست

بازیکن تیم ملی در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا این گروه یک تیم ملی آسیایی است یا تیم ملی همچنان غول آسیایی است، گفت: گروه واقعا آسان نبود و هیچ بازی آسانی نیست. ایران در حال حاضر غول است و امیدوارم روند شکست ناپذیری و بازی خوب را ادامه دهیم و امتیاز بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید