تیم ملی هندبال بانوان پیدا شد شقایق باپیری: پناهنده شدم

شقایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال ایران در ویدئویی ناپدید شدن یا دزدیده شدن خود را تکذیب کرد.

به گزارش فرارو، روز گذشته خبری مبنی بر ناپدید شدن شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران در اسپانیا منتشر شد و سران این تیم از این موضوع بی اطلاع بودند.

در همین رابطه شقایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال ایران در ویدئویی با تکذیب مفقودی یا سرقت خود گفت: دلیل پناهندگی ام داشتن آینده بهتر در ورزش و پیشرفت ورزشی بود. من تمام عمرم دنبال ورزش بودم و هیچ وقت دنبال سیاست نبودم.

ماجرای ناپدید شدن شقایق باپیری
گفتنی است روز گذشته خبری مبنی بر ناپدید شدن شقایق باپیری، ملی پوش هندبال ایران در اسپانیا منتشر شد و رهبری این تیم از این موضوع اطلاعی نداشتند.

آخرین بازی ایران در جام جهانی اسپانیا دوشنبه شب مقابل آنگولا بود که تا آن زمان باپیری در این تیم حضور داشت اما از روز سه شنبه در هتل حضور نداشت.

خبر غیبت این پیشکسوت در تیم ملی هندبال بانوان شوک بزرگی برای همگان به همراه داشت اما تاکنون هیچ واکنشی از سوی کادرفنی فدراسیون هندبال ایران و ستاد نظارتی حاضر در اسپانیا صورت نگرفته است.

جالب اینجاست که کارکنان فدراسیون جهانی هندبال و برگزارکننده مسابقات جهانی این موضوع را فاش کرده و در گفت و گو با شبکه اسپانیایی “TV 2 Sport” آن را تایید کردند.

ما این خبر را روز سه شنبه دریافت کردیم و خیلی سریع به پلیس اطلاع دادیم. تحقیقات پلیس درباره ناپدید شدن بازیکن 30 ساله ایرانی آغاز شده است که در اولین قدم مشخص می شود آیا جرمی صورت گرفته است یا خیر.

پلیس همچنین در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن چهار بازیکن کامرونی است اما تاکنون خبری از آنها منتشر نشده است. البته تاکنون خبری مبنی بر وقوع جنایت در این زمینه گزارش نشده است. “در حال حاضر کار زیادی نمی توانیم انجام دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید