شرایط برای هندبال بانوان بسیار ایده آل است/ باشگاه ها نقش مهمی در پیشرفت هندبال بانوان دارند


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917008

برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان؛

برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان؛ پاکدل: شرایط برای هندبال بانوان بسیار ایده آل است/ باشگاه ها نقش مهمی در توسعه هندبال بانوان دارند زوم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران امشب (شنبه) با حضور رئیس فدراسیون هندبال و نمایندگان فدراسیون هندبال در سالن اجتماعات فدراسیون هندبال برگزار شد. تیم های فعلی

در ابتدای این مراسم علیرضا پاکدل با خیر مقدم به نمایندگان باشگاه های حاضر در هجدهمین دوره لیگ برتر بانوان گفت: خوشبختانه شرایط هندبال بانوان ایده آل است و موفقیت های کسب شده در رشته هندبال بانوان گواه این امر است. “

وی ادامه داد: در کشور حمایت خوبی از هندبال وجود دارد و در دو بخش بانوان و آقایان شاهد حضور نسلی از هندبالیست های خوب هستیم که می توانند در آینده جزو مطرح ترین بازیکنان تیم ملی باشند. برنامه ریزی و تفکر ما مقطعی نبوده و نیست و با برنامه ریزی توانسته ایم به اهداف خود که شامل کسب چهار سهمیه بانوان در رده های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان در یک سال و نیم اخیر است برسیم.

پاکدل با بیان اینکه تلاش فدراسیون برای ارتقای کیفی مسابقات لیگ است، اظهار داشت: در تلاش هستیم علاوه بر کمیت به کیفیت مسابقات نیز نگاه کنیم و به دنبال ارتقای کیفی مسابقات لیگ برتر هستیم. امسال 8 تیم در لیگ برتر بانوان حضور دارند و امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات جذاب در این دوره از لیگ باشیم. جا دارد از همه عزیزانی که در لیگ بانوان تیم دارند تشکر ویژه کنم. در این شرایط حضور و سرمایه گذاری در لیگ بانوان خدمتی ویژه به این ورزش بوده و قابل تقدیر است.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت: امیدوارم همچنان شاهد موفقیت های هندبال بانوان در ایران باشیم و بدون شک این موفقیت با حضور پویا و فعال باشگاه هایی که در لیگ هندبال بانوان حضور دارند اتفاق افتاد.

افشانا دقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون، مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات و حسن گلمینا رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال نیز در مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان حضور داشتند.

گفتنی است، هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور فولاد هرمزگان، فولاد قزوین، بافق سنگ، شهید شاملی کازرون، لارستان شهید چمران، فولاد سپاهان اصفهان، شهرداری ماهان کرمان و غدیر ملایر از 18 دی ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید