تیم یحیی پرسپولیس را شوکه کرد

تیم یحیی پرسپولیس را شوکه کرد

280 روز پس از آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر، این تیم بارها و بارها مقابل همان حریفی شکست خورد که آخرین باخت را به این تیم تحمیل کرده بود. برخلاف شکست بهمن ماه 99 که شاید به دلیل غیبت مدافعان اصلی تیم و بازی احسان حسینی و مهدی شیری در قلب خط دفاعی باشد، شکست دیروز سرخ ها توجیه نشد و نتیجه آن بود. از عملکرد بسیار ضعیف آنها

سرخپوشان در هفته سوم فصل جدید یکی از ضعیف ترین عملکردهای فنی سال های اخیر خود را ارائه کردند تا هواداران را بیشتر نگران سرنوشت خود در لیگ بیست و یکم کنند.

عملکرد ناامید کننده پرسپولیس بسیار مهمتر از نتیجه بازی است. بازی روی زمین آلومینیومی یکی از سخت ترین دیدارهای فصل است و اگر خود اراکی ها مانند پارسال در نیم فصل تیمشان را شکست ندهند دیگر تیم ها به راحتی در این زمین امتیاز کسب نخواهند کرد. بنابراین می توان شکست پرسپولیس در اراک را با توقف سایر مدعیان آن شهر جبران کرد. به نظر می رسد تیم یحیی فصل گذشته با وجود شکست در این ورزشگاه به عنوان قهرمانی دست یافته است.

اما عملکرد پرسپولیس در اراک، تیم خیره کننده خط دفاعی که پس از 3 بازی همچنان در آرزوی کلین شیت است و ناتوانی هافبک ها در تغذیه خط حمله، نکاتی است که هواداران پرسپولیس را به کلی بدبین کرده است. بقیه فصل

هافبک های ایستا و نادقیق پرسپولیس دیروز هرگز نتوانستند به 5 پاس متوالی برسند و واکنش ستاد این اتفاق تغییر دو مهاجم این تیم در بین دو نیمه بازی بود! پرسپولیس دیروز نیمه دوم را با پاکدل امیری در خط حمله بازی کرد که ترکیبی عجیب و ناهماهنگ بود. خط دفاعی مانند دو بازی گذشته ناهماهنگ بود و سیامک نعمتی پس از افت اخیرش، این بار با بارگذاری یک توپ ساده بانی تک گل شد.

در این دیدار هر بار که آلومینیوم شروع به سوال پرسیدن می کرد، پرسپولیس دچار مشکل می شد و در مجموع سرخ ها شانس آوردند که درب آنها بیش از یک بار باز نشد.

تک گل آلومینیوم را علیرضا نگی زاده به ثمر رساند که او نیز 3 دقیقه قبل از گل توپ را به تیر افقی پرسپولیس زد. در کنار او، علی نژاد، درودی و شریفات چندین بار موفق شدند درهای میهمان را باز کنند.

اما پرسپولیس تنها یک بار روی یک ضربه ایستگاهی و با شوت نعمتی دروازه میزبان را تهدید کرد و در دقایق باقی مانده کوچکترین شباهتی به قهرمان 5 فصل اخیر لیگ برتر نداشت.

قرمزها با این شکست 6 امتیازی ماندند و علاوه بر مدعیان 9 امتیازی، حتی آلومینیوم نیز با 7 امتیاز از این تیم پیشی گرفت. نکته جالب اینکه سرخپوشان در دیدار بعدی به مصاف یکی از همان گل گهر می روند.

دیدگاهتان را بنویسید