اتفاقی که یحیی گل محمدی را شوکه کرد

اتفاقی که یحیی گل محمدی را شوکه کرد

در دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، یک نفر بیشتر از بقیه در پرسپولیس مورد حمله قرار گرفت و آن کسی نبود جز یحیی گل محمدی، سرمربی سرخ پوشان تهرانی که به دلیل نتوانست روی نیمکت بنشیند. تعلیق و طبق قانون باید روی سکوها می نشست.

گل محمدی از همان لحظه ورود به چمن برای بررسی وضعیت زمین هنگام رفتن به سمت سکوها مورد حمله تراکتور قرار گرفت و با سنگ و بطری و حتی آب دهان به بدترین حالت ممکن مورد استقبال قرار گرفت. در جریان بازی شدت پرتاب سنگ به حدی افزایش یافت که به گفته پرسپولیسی ها سرمربی این تیم در سه منطقه دچار مصدومیت شد و پس از توقف بازی توسط داور، سرمربی با اسکورت به رختکن رفت. سرمربی و کاپیتان.راننده تراکتور و البته با کلاه ایمنی.برای اینکه بیشتر از این آسیب نبینم.

گل محمدی در لیگ هفدهم به عنوان سرمربی پرشور مصطفی ایرلو (مدیرعامل فعلی استقلال) تراکتورسازی انتخاب شد، در حالی که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و مجبور به ترک نیمه، گزینه هایی مانند جواد نکونام، عبدالله ویسی و رسول حتیبی مطرح شد. -فصل با افراد جوان و کم تجربه برای اذیت کردن تیمش.

یحیی که در نیم فصل موفق به جذب چند بازیکن جدید از جمله پهلوان، اسماعیلی فر و مهدی پور شده بود، پس از 22 هفته با نتایج کمتر چشمگیر (7 برد، 7 تساوی و 8 باخت) از سمت خود کنار رفت. ساغلام ترکیه را داد و خودش هم تا پایان این فصل غایب بود. اما در شرایطی که در تبریز با چالش هایی روبه رو بود، هنوز موضعی علیه این تیم و هوادارانش نگرفته بود و دوران حضورش در تبریز و جذب اتفاقات اخیر سرخ پوشان تهران – تبریز را تمجید کرد. برای او آسان نیست ضمن اینکه برخی از خواسته های خود از این تبریزی (بین 20 تا 30 درصد) را بخشید و فکر نمی کرد روزی مورد حمله هواداران این تیم قرار گیرد.

گل محمدی البته فعلا ساکت است و اعضای تیم می گویند او تصمیمی برای موضع گیری تند ندارد. با این حال او از اتفاقات تبریز بسیار ناراحت است و به اطرافیانش می گوید که هرگز انتظار چنین رفتاری را از طرفداران تراکتور نداشتم به احترام روزهایی که سرمربی تیمشان بود و هجمه هایی که علیه او انجام شد تحریک شد. هم زدن وی با ابراز خرسندی از اینکه بازیکنانش در اثر باران آسیب جدی ندیده اند، از سرمربی تیم حریف و البته مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی که هنگام انتقال او به رختکن برای سلامتی همراه او بود تشکر کرد. کمتر. اتفاق افتاد

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید