اتفاقی که خشم یحیی گل محمدی را برانگیخت

اتفاقی که خشم یحیی گل محمدی را برانگیخت

گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس که مدت هاست مسئول بسته شدن پنجره پرسپولیس بوده است، دوشنبه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و درباره اختلاف حقوقی خود با پرسپولیس اظهار نظر کرد. وی در بخشی از سخنان خود از اتفاق عجیبی رونمایی کرد و گفت که مدیرعامل باشگاه دستور خیس بودن زمین تمرین پرسپولیس را داده تا تیمش نتواند تمرین کند و …

اما یک جمله این آرژانتینی باعث ناراحتی و ناراحتی یحیی گل محمدی شد.

گابریل کالدرون علاوه بر انتقاد از محمدحسن انصاری فرد، خواسته یا ناخواسته عملکرد یحیی گل محمدی را نیز زیر سوال برد و گفت: با وجود اینکه با 4 ماه تاخیر در دریافت حقوقم، همچنان علاقه مند به ادامه کار بودم. از جو تیم و بازیکنان خیلی راضی بودم و رابطه خیلی خوبی با بازیکنان داشتم و هواداران هم جو خیلی خوبی داشتند. هدفم قهرمانی در لیگ و آسیا بود. بنابراین من 4 ماه ماندم زیرا می خواستم به اهدافم برسم. مشکل اصلی برای من پول نبود. از هیئت مدیره راضی بودم چون آنها مرا می خواستند، بازیکنان رابطه خوبی با من داشتند و من را می خواستند، هواداران هم کاملاً متقاعد شده بودند که می توانم برای چهارمین بار پرسپولیس را شکست دهم و برای اولین بار قهرمانی آسیا هدف بزرگتری داشتم. ، اما متاسفانه اینطور است. ناموفق

حالا یحیی گل محمدی این صحبت ها را بر عهده گرفته است. که پرسپولیس پس از جدایی از کالدرون موفق شد با هدایت سرمربی ایرانی با 67 امتیاز و اختلاف 14 امتیازی با تیم دوم جدول استقلال به عنوان قهرمانی دست یابد.

این بود تا اینکه پرسپولیس با مربیگری گابریل کالدرون، نیم فصل اول را در نیم فصل اول با 30 امتیاز و اختلاف 2 امتیازی با سپاهان اصفهان برد.

یحیی گل محمدی پرسپولیس نیز سال گذشته با شکست تیم های السد، پاختاکور، النصر و غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان رسید تا سرمربی ایرانی حالا حق شکایت و ناراحتی از آخرین اظهارات آرژانتینی را دارد.

بعید است یحیی گل محمدی در روزهای آینده در مصاحبه ای تند به ادعای کالدرون مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در آسیا پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید