اقدام عجیب ملی پوشان پرسپولیس خشم یحیی را برانگیخت

اقدام عجیب ملی پوشان پرسپولیس خشم یحیی را برانگیخت

پس از پیروزی شیرین سرخ پوشان تهرانی مقابل استقلال، علیرضا بیرانوند در حضور هواداران خود به شدت خوشحال شد که با واکنش آبی ها همراه شد.

پس از این شادی جنجالی، باشگاه استقلال با انتشار پیامی به شکایت خود از دروازه بان پرسپولیس خبر داد: «باشگاه استقلال به خاطر شادی هجومی دروازه بان پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می کند.

انتظار می رود کمیته اخلاق برخورد مناسب و قاطعی با این بازیکن داشته باشد تا شاهد تکرار چنین رفتاری در فوتبال ایران نباشیم.

علیرضا بیرانوند پس از مصاحبه و شادی عجیبش در پایان دیدار پرسپولیس و استقلال عنوان جنجالی ترین بازیکن دربی 100 را دریافت کرد. دروازه بان تیم ملی قرمزها که بعد از دربی سروصدا به پا کرد، عکس جدیدی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. گویا جشن دروازه بان تیم ملی سرخ ها تمام نشده است و این بازیکن بار دیگر در پایان بازی به رفتار خود اشاره کرد. در این ماجرا، در پایان بازی زمانی که کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در میانه میدان مشغول شادی بودند، بیرانوند ناگهان به سمت یحیی گل محمدی دوید و به طرز عجیبی از روی سرمربی پرسپولیس پرید!

اما چیزی که شاید ندانید مربوط به رختکن پرسپولیس پس از پایان دربی و پیروزی شیرین است.

یحیی گل محمدی که از میان اطرافیانش متوجه شادی عجیب علیرضا بیرانوند شده بود، با دروازه بان ملی پوش خود تماس گرفت و از شاگردش پرسید: «چرا اینقدر خوشحالی؟» پاسخ علیرضا بیرانوند هم در نوع خود جالب بود: «صدا کردند. کوری شدید و اسم رئال را وسط گذاشتند، ما هم خوشحال شدیم!»

دروازه بان پرسپولیس به مصاحبه پیش از بازی ریکاردو ساپینتو و کوری هوانی سرمربی پرتغالی استقلال اشاره کرد. ساپینتو در نشست خبری پیش از دربی گفت تیمش از رئال مادرید نمی ترسد!

ظاهراً این ناشنوایی علیرضا بیرانوند را بر آن داشت تا پس از سوت پایان دربی، در حالی که سرخ‌پوشان را هدایت می‌کرد و ایسلندی‌ها را تشویق می‌کرد تا با واکنش استقلالی‌ها مواجه شود، علامت سر بریدن را به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید