خبری که خشم بازیکنان پرسپولیس را برانگیخت!

خبری که خشم بازیکنان پرسپولیس را برانگیخت!

در حالی که کادرفنی پرسپولیس در محل تمرین حضور داشتند، بازیکنان در رختکن ماندند و دیدارهای شخصی با یکدیگر داشتند. شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم تنها 56 درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و بعد از بازی با سپاهان و در آستانه دیدار با تراکتورسازی تبریز انتظار بخشی دیگر از مطالبات خود را داشتند. برای دریافت اما…

وعده های عملی نشده این باشگاه و نگرانی از پرداخت نشدن مابقی قرارداد لیگ بیست و یکم، بازیکنان پرسپولیس را مجبور کرد حدود 30 دقیقه در رختکن این تیم بنشینند. در نهایت شاگردان یحیی گل محمدی با وساطت برخی از نزدیکان این تیم به تمرین رضایت دادند تا این تیم در آستانه دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز وارد اختلاف جدیدی نشود.

این پایان ماجرا نیست. خوشحالی بازیکنان پرسپولیس از مدیریت جدید این باشگاه نیست. پیش از آن و یک روز مانده به دیدار سرنوشت ساز با ذوب آهن، رضا درویش به محل تمرین سرخپوشان رفت و قول داد که اگر پرسپولیسی ها بتوانند از سد شاگردان مهدی تارتار در اصفهان بگذرند، جایزه 500 میلیون تومانی تقسیم خواهد شد. بین آنها!

در این روز محمد محمدی نیز رضا درویش را همراهی می کرد و قرار بود وی رسما به عنوان معاون ورزشی باشگاه معرفی شود اما شنیدیم بحث این دیدار خانوادگی مطرح است. بازیکنان بزرگ این تیم مانند سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا از کم توجهی باشگاه و دریافت 56 درصدی بازیکنان گلایه کردند و موضوع را به رضا درویش منتقل کردند. یحیی گل محمدی نیز در این دیدار در کنار شاگردانش قرار گرفت و از رضا درویش بسیار گلایه کرد. حالا این دیدار نه چندان دوستانه و وعده های عملی نشده باشگاه دوباره ظاهر شده و پرسپولیسی ها را به اعتصاب برانگیخته است.

شاگردان یحیی گل محمدی به طور موقت از تمرینات راضی بودند اما منبعی که این خبر را در اختیار ما قرار داد گفت که این اعتصاب بعد از بازی با تراکتورسازی با دقت بیشتری رصد می شود. او که ظاهراً نزدیک به باشگاه است، از انتقال حجم زیادی از سهام به حساب باشگاه پرسپولیس خبر داد و قرمزها ناراحت هستند چرا که مدیران این باشگاه هنوز مطالبات خود را پرداخت نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید