این بازیگر خشم مخاطبان شبکه معروف را برانگیخت

این بازیگر خشم مخاطبان شبکه معروف را برانگیخت

امبر هرد در این مصاحبه جنجالی از ناعادلانه بودن تصمیم دادگاه برای بدنام کردن همسر سابق جانی دپ صحبت کرد. این بازیگر بیش از دو هفته پس از اعتراف به جرم تهمت زدن به همسر سابقش اصرار داشت و مدعی شد که دپ در طول ازدواجشان به او بدرفتاری کرده است و تا روز مرگ، تک تک کلمات شهادتش باقی مانده است. هرد در گفتگو با ساوانا گاتری، مجری تودی، از دپ به عنوان یک دروغگو انتقاد کرد و ادعاهای خود مبنی بر کتک خوردن او در طول ازدواجشان را تکرار کرد.

منتقدان هرد را به خاطر ادامه دروغ های بیمارگونه و جنون آمیز مورد انتقاد قرار دادند. پس از پخش این برنامه، کاربران توییتر به سخنان او و برنامه «امروز» و حتی شبکه NBC واکنش تندی نشان دادند. یکی او را به ایفای نقش در دادگاه متهم کرد و دیگری گفت که گوش دادن به حرف های مزخرف او باعث شد احساس بدی پیدا کند.

یکی از کاربران توییتر پس از مصاحبه نوشت: به اندازه کافی دروغ های دردناک او را شنیده ام. متجاوز انتقاد کرد، در حالی که دیگری گفت که شبکه به پایین ترین حد خود رسیده است و سومی از برنامه قرض دادن به بازیگر مشهوری مانند هرد انتقاد کرد: “او دروغگو است. «چرا باید او را در بیمارستان بستری کرد تا به دروغ گفتن ادامه دهد؟» مرد دیگری گفت: «از متجاوز بازجویی کنید و در حالی که قربانی را نادیده می گیرید، دروغ های او را پخش کنید.»

در این مصاحبه، هرد وکلای دپ، کامیل وازکز و بنجامین چاو را متهم کرد که در طول دادگاه سعی داشتند توجه هیئت منصفه را از موضوع واقعی منحرف کنند. او گفت که روند حق آزادی بیان او در متمم اول قانون اساسی زیر سوال رفته است و ادعا می کند که حقیقت را گفته است، اما در نهایت بهای آن را پرداخته است.

هرد در مصاحبه ای گفت: من در طول رابطه خود کارهای وحشتناکی انجام دادم و چیزهای وحشتناکی گفتم که پشیمان هستم. رفتار وحشتناکی داشتم که تقریباً برایم قابل تشخیص نبود. خیلی متاسفم که آزادانه، امیدوارانه و داوطلبانه درباره اتفاقی که افتاد صحبت کردم.» خیلی خیلی سمی بود. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. اما من همیشه حقیقت را گفته ام.

دیدگاهتان را بنویسید